Øystein.F. Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Masseslagsmål i Hyrule har aldri vore så moro. ANMELDELSE: Hyrule Warriors: Age of Calamity Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Flott anmeldelse! Skal kjøpe meg Nintendo Switch bare for dette spillet her. BotW likte jeg ikke pga våpnene som ble så fort ødelagt. Tror det er mye mer spille glede å hente her. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Håper de legger til "Adventure Mode" etterhvert så blir dette spillet "perfekt" i mine øyne! 🤩 Regner nesten med at de vil komme med DLC siden det har solgt ganske bra (3mill på ei uke) Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 (endret) Skuff at det ikke er coop online, men kun delt skjerm (noe som påvirker fps, som nevnes i artikkelen, men også oppløsningen vil jeg anta). Hvorfor en kompis ikke kan sitte ved siden av meg (med egen konsoll i fanget) er for meg en gåte. Da ville fps og oppløsning vært mer stabil, skjermen er naturlig nok større samt den bonusen det innebærer å ikke se kompanjongen til enhver tid. Klassisk Nintendo og online. Endret 29. november 2020 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Nintendo må absolutt forbedre online avdelingen til Switch Pro/2/Whatever. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Testet demoen av dette. Forferdelig ytelse. Nintendo må skjønne at de trenger noe kraftigere. Tviler på at en ny switch Pro blir kraftig nok heller. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Docked eller håndholdt? På fullversjonen har jeg bare merket inni mellom blant de store oppgjøra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå