Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Oculus Quest 2 - Virtual Desktop - Altibox NAT Type...

Anbefalte innlegg

Hei!

En venn av meg har skaffet seg Oculus Quest 2 og vil kjøre spill fra PC’en til den gjennom Virtual Desktop. PC’en og Oculus Quest vil forøvrig ikke snakke sammen (får feilmelding om at «computer is unreachable, not on same network). Etter mye troubleshooting kan jeg ikke skjønne annet enn at NAT typen fra Altibox routeren må være for «streng» (anbefalles å ha Open NAT fra hjemmesidene til Virtual desktop) ... det er forøvring ingen måte å direkte forandre dette i altibox router menyen.

Noen tips om hva man kan foreta seg som mulig løsning på problemet?

Mvh Stein

Endret av Stein_AG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5 hours ago, Stein_AG said:

Hei!

En venn av meg har skaffet seg Oculus Quest 2 og vil kjøre spill fra PC’en til den gjennom Virtual Desktop. PC’en og Oculus Quest vil forøvrig ikke snakke sammen (får feilmelding om at «computer is unreachable, not on same network). Etter mye troubleshooting kan jeg ikke skjønne annet enn at NAT typen fra Altibox routeren må være for «streng» (anbefalles å ha Open NAT fra hjemmesidene til Virtual desktop) ... det er forøvring ingen måte å direkte forandre dette i altibox router menyen.

Noen tips om hva man kan foreta seg som mulig løsning på problemet?

Mvh Stein

Prøv å stille spørsmålet i VR tråden :) Er flere som har Quest 2 der og bruker den med virtual desktop til å streame spill fra PC.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...