Stein_AG Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) Hei! En venn av meg har skaffet seg Oculus Quest 2 og vil kjøre spill fra PC’en til den gjennom Virtual Desktop. PC’en og Oculus Quest vil forøvrig ikke snakke sammen (får feilmelding om at «computer is unreachable, not on same network). Etter mye troubleshooting kan jeg ikke skjønne annet enn at NAT typen fra Altibox routeren må være for «streng» (anbefalles å ha Open NAT fra hjemmesidene til Virtual desktop) ... det er forøvring ingen måte å direkte forandre dette i altibox router menyen. Noen tips om hva man kan foreta seg som mulig løsning på problemet? Mvh Stein Endret 27. november 2020 av Stein_AG Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) 5 hours ago, Stein_AG said: Hei! En venn av meg har skaffet seg Oculus Quest 2 og vil kjøre spill fra PC’en til den gjennom Virtual Desktop. PC’en og Oculus Quest vil forøvrig ikke snakke sammen (får feilmelding om at «computer is unreachable, not on same network). Etter mye troubleshooting kan jeg ikke skjønne annet enn at NAT typen fra Altibox routeren må være for «streng» (anbefalles å ha Open NAT fra hjemmesidene til Virtual desktop) ... det er forøvring ingen måte å direkte forandre dette i altibox router menyen. Noen tips om hva man kan foreta seg som mulig løsning på problemet? Mvh Stein Prøv å stille spørsmålet i VR tråden Er flere som har Quest 2 der og bruker den med virtual desktop til å streame spill fra PC. Endret 27. november 2020 av Enceladus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå