Bjerknez Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg trodde det var easy peacy og svippe innom Biltema og røske med meg en rull Kapton teip, men jeg kunne ikke se at dem hadde. Det ser ikke ut til at Clasern eller Jula har heller. Er det noen her som vet om fysiske butikker som kan ha dette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Kjell & Compani. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. november 2020 Forfatter Del Skrevet 27. november 2020 sedsberg skrev (18 minutter siden): Kjell & Compani. Takker. Men nærmeste Kjell butikk for meg ligger i Ski (Ski Storsenter) Det blir langt å dra for en teiprull. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Da tror jeg det blir vanskelig. Godt mulig diverse kontorrekvisitabutikker kan skaffe men jeg tviler noen har det på lokalt lager eller i butikk. Det er ikke et typisk volum-produkt som f.eks. gaffateip og pakketeip. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. november 2020 Forfatter Del Skrevet 27. november 2020 sedsberg skrev (10 minutter siden): Da tror jeg det blir vanskelig. Godt mulig diverse kontorrekvisitabutikker kan skaffe men jeg tviler noen har det på lokalt lager eller i butikk. Det er ikke et typisk volum-produkt som f.eks. gaffateip og pakketeip. Ser den. Jeg trodde faktisk de fleste hadde dette. Jeg mener faktisk jeg har sett det på Clasern i Fredrikstad også tidligere. Men at ikke Biltema eller Jula etc. har dette er nesten litt rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå