Gå til innhold

Oppgradere maskin

[ReXoR]

Anbefalte innlegg

Tuba.Titan : hehe fin den.

traskas: Er klar over hva om stod der... har videre sagt at jeg ble usikker og derfor startet posten, selv om jeg mente 20%++ var langt fra sanssynligt. ja, ja ... hadde vært gøy om noen kunne testa dette... er svært vanskelig å finne gode tester på dette.... både for og mot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Respektløst og skandaløst ovenfor en stor trådstarter som meg!!

Neida ;P nei, det gjør ikkenoe. jeg har fått mange gode råd og forslag, så jeg er fornøyd. får se hva jeg setter meg tel ro med.

Gøy å se åssen jeg alltid klarer å starte svære diskusjoner og sånn når jeg spør. (begynner å bli et visst mønster nå)

:]

Lenke til kommentar

"Støttet RAM-hastighet DDR266/PC2100, DDR200/PC1600, DDR333/PC2700, DDR400/PC3200"

Hvordan støtter NF7-s PC4000? :(

PC4000 minnebrikke funker vel på PC3200 hovedkort, men har helst lyst til å få utnytta alt hvis jeg skal bruke mer penger enn jeg må.

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar

Ang TwinMOS PC4000 TwiSTER DDR 512MB CL2.5

Chip = TSOP, (DDR-PC500MHz) brikka du vil ha:

Selv om HK ikke støtter det mtp MHz kan den nok brukes på lavere hastighet (eks 400MHz) og da kan du nok tweake noe ****** på timingsa!

Eks. kjørte jeg 400MHz RAM på mit gml. HK som kun støttet 333MHz, men twakte timingsa maks.

Timings er jo viktigere enn hastighet på AMD systemer.

Lenke til kommentar
Ang TwinMOS PC4000 TwiSTER DDR 512MB CL2.5

Chip = TSOP, (DDR-PC500MHz) brikka du vil ha:

Selv om HK ikke støtter det mtp MHz kan den nok brukes på lavere hastighet (eks 400MHz) og da kan du nok tweake noe ****** på timingsa!

Eks. kjørte jeg 400MHz RAM på mit gml. HK som kun støttet 333MHz, men twakte timingsa maks.

Timings er jo viktigere enn hastighet på AMD systemer.

okej.

vel, som sagt (har jeg sagt det? husker ikke S: )

jeg er helt grønn på DDR.

Timings? S: hva er det? :p

Jeg var og kikka litt på no artikler om AMD 64.. ålreite saker. fikk løst te å vente, men begynner å bli sånn smålei av denna maskinen. Får se - kanskje det bare blir å kjøpe no HDDer istedet - foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...