Dr. Professor Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 nomore skrev (2 minutter siden): Lykke til. Jeg gidder ikke mer. Velkommen etter(: 1 Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2020 Dr. Professor skrev (Akkurat nå): Velkommen etter(: Utrolig at dere som er leger, og stempler andre som dyssiale, bruker nøyaktig de samme teknikkene mot dem dere ønsker å undertrykke. Det er menneskeliv dere ødelegger med dopet dere kaster etter folk og mange av dem ender faktisk opp med å ta sitt eget liv.. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 4 minutes ago, Lyncs said: Utrolig at dere som er leger, og stempler andre som dyssiale, bruker nøyaktig de samme teknikkene mot dem dere ønsker å undertrykke. Det er menneskeliv dere ødelegger med dopet dere kaster etter folk og mange av dem ender faktisk opp med å ta sitt eget liv.. ...Eller så kan det som sagt hende at det ikke er meningen din som er problemet, men hvordan du debatterer.. INGEN har sagt seg uenig i helsefordelene ved aktivitet og kosthold. 1 Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2020 Atib Azzad skrev (5 minutter siden): ...Eller så kan det som sagt hende at det ikke er meningen din som er problemet, men hvordan du debatterer.. INGEN har sagt seg uenig i helsefordelene ved aktivitet og kosthold. Dr. Proffesor, som han kaller seg, har gjentatte ganger bedt meg om å komme med evidens for disse påstandene. Jeg svarte ham ved å henvise til andres erfaringer samt henvisninger til neurobiologisk vitenskap, men når han ikke lenger kunne komme med noen fornuftige motargument, så endte han opp med å prøve å sykeliggjøre meg ved å påstå at jeg hadde et narrativ som var paranoid.. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 1 hour ago, Lyncs said: Dr. Proffesor, som han kaller seg, har gjentatte ganger bedt meg om å komme med evidens for disse påstandene. Jeg svarte ham ved å henvise til andres erfaringer samt henvisninger til neurobiologisk vitenskap, men når han ikke lenger kunne komme med noen fornuftige motargument, så endte han opp med å prøve å sykeliggjøre meg ved å påstå at jeg hadde et narrativ som var paranoid.. At legene liksom avstår fra å egentlig hjelpe, til fordel for berikelse av farmasiindustrien, er et nokså paranoid narrativ. ..I norge i alle fall. Men nå er det heller ikke Dr. Proffesors påstander jeg snakket om. Jeg kan ikke tvinge deg til å gå i deg selv, og vurdere rådene du er gitt iløpet av tråden, men det ville antagelig hjulpet deg å unngå slike slitsomme forvirringer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Stenges for avsporing, og tråden har utspilt sin rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg