Gjest 0972c...d42 Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Jeg leier en leilighet hvor jeg vet det tidligere har vært vannskader, alt av treverk bærer preg av at det har vært en eller annen form for kraftig avfukter i drift. Jeg begynner vurdere flytte ut, men får litt bange anelser da utleier sier at bildene han har av leiligheten er 8 år gamle, og det er en benk inne på kjøkkenet hvor vannskaden vist nok oppsto som jeg ikke kan se bak. Kan utleier bygge noe sak mot meg om de finner gamle vannskader bak denne benken f.eks? Det ser også ut som om det er mugg på utsiden av min del av huset rundt avtrekket fra badet. Det er ingen tegn til skader på innsiden. (Har min egen avfukter og luftrenser for å ha godt inneklima). I retrospekt burde jeg styrt unna denne leiligheten, men hadde ikke mulighet til det grunnet ymse omstendigheter i leiemarkedet når jeg flyttet inn for noen år siden. Har for syns skyld ikke betalt noen form for depositum. Anonymous poster hash: 0972c...d42 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Jeg kan ikke se noe her som du kan bli gjort ansvarlig for . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå