Harald Brombach (digi.no) Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Vivaldi letter på sløret. Nå kan du teste mye kommende funksjonalitet Lenke til kommentar
ElmerFudd Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Prøvde den. Skuffende at epost-klienten ikke kan importere epost fra andre klienter. I mitt tilfelle Thunderbird (som jeg begynner å bli lei av). Håper at dette kommer i en sendere utgave av Vivaldi. Lenke til kommentar
En som undrer Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Høres spennende ut med E-post klient i nettleser, litt mer komplimerende enn de andre. Tenkte å bruke meg av Vivaldi for en tid til bake, enn gikk for BRAVE og like det greit. Der kan du ha noe privatliv og dessuten da importerer den alle favoritter fra Mozilla og Chrome.... enn de har ikke E-postklient inne i seg som Vivaldi har nå. Skal installere å teste den.... men hva med å forsvare seg fra Cookies og andre ikke ønskede oppmerksomheter fra spy and spy aktører. Det er første prioritet når det velges nettleser og Chrome er versting når det kommer til å samle informasjon fra sine brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå