Arne Fenstad Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Planlegger danskebåt som skal gå på hydrogen [Ekstra] Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Og smellet kunne høyrast heilt til London.. 5 Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Sturle S skrev (10 minutter siden): Og smellet kunne høyrast heilt til London.. Jeg føler med deg Sturle S. Det må være utrolig slitsomt for deg å bli konfrontert med stadig nye store hydrogenprosjekter både her og der. Bra du har en Tesla-bil når alle andre transportmidler blir utilgjengelige pga ditt hysteriske forhold til hydrogen! 3 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) 58 minutes ago, Ketill Jacobsen said: Jeg føler med deg Sturle S. Det må være utrolig slitsomt for deg å bli konfrontert med stadig nye store hydrogenprosjekter både her og der. Bra du har en Tesla-bil når alle andre transportmidler blir utilgjengelige pga ditt hysteriske forhold til hydrogen! Eg tek det heilt med ro, takk. Denne ferja vert det heller ikkje noko av. Prosjektet er heilt avhengig av støtte frå EU (les artikkelen), og EU har endra sin hydrogenstrategi til å ikkje gjelde prosjekt der ein har andre nullutsleppsalternativ med betre energieffektivitet. Eg trur heller ikkje DFDS kjem til å velje hydrogen dersom dei får støtte, fordi dei vil miste mange passasjerar på den måten. Det kjem til å verte eit grundig subsidiert utviklingsprosjekt som konkluderer med at dette er ein idiotisk idé. Det er sikkert ikkje like slitsomt å vere medlem av den evangeliske hydrogen-kyrkjelyden, for det pleier berre å vere oppslag om hydreogen når dei "konkrete planane" vert lansert. Ikkje når dei vert lagt vekk. Men gå gjerne nokre år attende og sjekk kor mange av desse hydrogenprosjekta som har vorte realisert. Då vert du nok skuffa. Endret 27. november 2020 av Sturle S 6 Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Sturle S skrev (32 minutter siden): Eg tek det heilt med ro, takk. Denne ferja vert det heller ikkje noko av. Prosjektet er heilt avhengig av støtte frå EU (les artikkelen), og EU har endra sin hydrogenstrategi til å ikkje gjelde prosjekt der ein har andre nullutsleppsalternativ med betre energieffektivitet. Eg trur heller ikkje DFDS kjem til å velje hydrogen dersom dei får støtte, fordi dei vil miste mange passasjerar på den måten. Det kjem til å verte eit grundig subsidiert utviklingsprosjekt som konkluderer med at dette er ein idiotisk idé. Det er sikkert ikkje like slitsomt å vere medlem av den evangeliske hydrogen-kyrkjelyden, for det pleier berre å vere oppslag om hydreogen når dei "konkrete planane" vert lansert. Ikkje når dei vert lagt vekk. Men gå gjerne nokre år attende og sjekk kor mange av desse hydrogenprosjekta som har vorte realisert. Då vert du nok skuffa. Ja det med hydrogen går sikkert over (se opp for ironi). Jeg kan være enig med deg i at hydrogen har hatt mange opp og nedturer. Nå har vi nok en annen situasjon! Lenke til kommentar
oophus Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Sturle S skrev (49 minutter siden): EU har endra sin hydrogenstrategi til å ikkje gjelde prosjekt der ein har andre nullutsleppsalternativ med betre energieffektivitet. Hva vil alternativet være? Trene opp hvaler slik at vi kan bruke dem som hester for å dra båten til og fra? 1 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 31 minutes ago, Ketill Jacobsen said: Ja det med hydrogen går sikkert over (se opp for ironi). Neidå, eg har fylgt med på hypen i 30 år. Det ser aldri ut til å gå over. 31 minutes ago, Ketill Jacobsen said: Jeg kan være enig med deg i at hydrogen har hatt mange opp og nedturer. Nå har vi nok en annen situasjon! Sikkert. 2 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 I mellomtiden så må det da applauderes at man faktisk nå har firma som ser for seg at det vil være mulig å fjerne utslipp fra slike ruter med start før 2030. Ei ferge som vil gå på utelukkende vindkraft! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 oophus skrev (4 minutter siden): Ei ferge som vil gå på utelukkende vindkraft! Det er gammel en teknologi, den heter seilskute.. ^^ Spørs om den er bærekraftig i forhold til dagens transport behov. Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) For å produsere hydrogen til ferja med elektrolyse trengst 60 MW kontinuerleg effekt. 65 MWh pr tonn trykksett hydrogen. 44 tonn pr 48 timar. Dersom dei skal klare seg med berre vindkraft med kapasitetsfaktor på 50% (optimistisk på den sida av Danmark) trengst 120 MW med elektrolyse- og komprimeringskapasitet og lagerkapasitet til fleire hundre tonn hydrogen! Gledar meg til å sjå ROS-analysa og prisen på det heile. 1 tonn hydrogen ved 700 bar fyller ein tank på 24 m³. Eg er redd dette er like tullete som det høyrest ut. Endret 27. november 2020 av Sturle S 3 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 iStereo skrev (30 minutter siden): Det er gammel en teknologi, den heter seilskute.. ^^ Spørs om den er bærekraftig i forhold til dagens transport behov. Hehe, ja sant nok. Jeg burde ha inkludert at ferja har propeller og må innom elektrisitet for å få den til å gå rundt. Altså grunn for applause at de tar på seg dette oppdraget nå på denne siden av 2030 og ikke på oversiden, slik man kanskje ville trudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå