Gå til innhold

Planlegger danskebåt som skal gå på hydrogen [Ekstra]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sturle S skrev (10 minutter siden):

Og smellet kunne høyrast heilt til London..

Jeg føler med deg Sturle S. Det må være utrolig slitsomt for deg å bli konfrontert med stadig nye store hydrogenprosjekter både her og der. Bra du har en Tesla-bil når alle andre transportmidler blir utilgjengelige pga ditt hysteriske forhold til hydrogen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
58 minutes ago, Ketill Jacobsen said:

Jeg føler med deg Sturle S. Det må være utrolig slitsomt for deg å bli konfrontert med stadig nye store hydrogenprosjekter både her og der. Bra du har en Tesla-bil når alle andre transportmidler blir utilgjengelige pga ditt hysteriske forhold til hydrogen!

Eg tek det heilt med ro, takk.  Denne ferja vert det heller ikkje noko av.  Prosjektet er heilt avhengig av støtte frå EU (les artikkelen), og EU har endra sin hydrogenstrategi til å ikkje gjelde prosjekt der ein har andre nullutsleppsalternativ med betre energieffektivitet.

 

Eg trur heller ikkje DFDS kjem til å velje hydrogen dersom dei får støtte, fordi dei vil miste mange passasjerar på den måten.  Det kjem til å verte eit grundig subsidiert utviklingsprosjekt som konkluderer med at dette er ein idiotisk idé.

 

Det er sikkert ikkje like slitsomt å vere medlem av den evangeliske hydrogen-kyrkjelyden, for det pleier berre å vere oppslag om hydreogen når dei "konkrete planane" vert lansert.  Ikkje når dei vert lagt vekk.  Men gå gjerne nokre år attende og sjekk kor mange av desse hydrogenprosjekta som har vorte realisert.  Då vert du nok skuffa.

Endret av Sturle S
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (32 minutter siden):

Eg tek det heilt med ro, takk.  Denne ferja vert det heller ikkje noko av.  Prosjektet er heilt avhengig av støtte frå EU (les artikkelen), og EU har endra sin hydrogenstrategi til å ikkje gjelde prosjekt der ein har andre nullutsleppsalternativ med betre energieffektivitet.

 

Eg trur heller ikkje DFDS kjem til å velje hydrogen dersom dei får støtte, fordi dei vil miste mange passasjerar på den måten.  Det kjem til å verte eit grundig subsidiert utviklingsprosjekt som konkluderer med at dette er ein idiotisk idé.

 

Det er sikkert ikkje like slitsomt å vere medlem av den evangeliske hydrogen-kyrkjelyden, for det pleier berre å vere oppslag om hydreogen når dei "konkrete planane" vert lansert.  Ikkje når dei vert lagt vekk.  Men gå gjerne nokre år attende og sjekk kor mange av desse hydrogenprosjekta som har vorte realisert.  Då vert du nok skuffa.

Ja det med hydrogen går sikkert over (se opp for ironi).

Jeg kan være enig med deg i at hydrogen har hatt mange opp og nedturer. Nå har vi nok en annen situasjon!

Lenke til kommentar
Sturle S skrev (49 minutter siden):

EU har endra sin hydrogenstrategi til å ikkje gjelde prosjekt der ein har andre nullutsleppsalternativ med betre energieffektivitet.

Hva vil alternativet være? Trene opp hvaler slik at vi kan bruke dem som hester for å dra båten til og fra? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
31 minutes ago, Ketill Jacobsen said:

Ja det med hydrogen går sikkert over (se opp for ironi).

Neidå, eg har fylgt med på hypen i 30 år.  Det ser aldri ut til å gå over.

31 minutes ago, Ketill Jacobsen said:

Jeg kan være enig med deg i at hydrogen har hatt mange opp og nedturer. Nå har vi nok en annen situasjon!

Sikkert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
oophus skrev (4 minutter siden):

Ei ferge som vil gå på utelukkende vindkraft! 

Det er gammel en teknologi, den heter seilskute.. ^^ Spørs om den er bærekraftig i forhold til dagens transport behov. 

Lenke til kommentar

For å produsere hydrogen til ferja med elektrolyse trengst 60 MW kontinuerleg effekt.

 

65 MWh pr tonn trykksett hydrogen. 44 tonn pr 48 timar. Dersom dei skal klare seg med berre vindkraft med kapasitetsfaktor på 50% (optimistisk på den sida av Danmark) trengst 120 MW med elektrolyse- og komprimeringskapasitet og lagerkapasitet til fleire hundre tonn hydrogen! Gledar meg til å sjå ROS-analysa og prisen på det heile.  1 tonn hydrogen ved 700 bar fyller ein tank på 24 m³. 

 

Eg er redd dette er like tullete som det høyrest ut.

Endret av Sturle S
  • Liker 3
Lenke til kommentar
iStereo skrev (30 minutter siden):

Det er gammel en teknologi, den heter seilskute.. ^^ Spørs om den er bærekraftig i forhold til dagens transport behov. 

Hehe, ja sant nok. Jeg burde ha inkludert at ferja har propeller og må innom elektrisitet for å få den til å gå rundt. Altså grunn for applause at de tar på seg dette oppdraget nå på denne siden av 2030 og ikke på oversiden, slik man kanskje ville trudd. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...