simes Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Utrolig at ingen har nevnt Beyond Good & Evil! Utrolig bra spill. Nesten litt Zelda aktig... Anbefalst på det sterkeste. Enig. Et av de absolutt beste spillene jeg har spilt i det siste. Det har en så utrolig stemning. Men det er kanskje ikke det beste hvis han skal briefe med skjermkortet? Kjøp deg Prince of Persia til briefing, og Beyond Good and Evil til spilling.. Ok, begge til spilling da, sånn at jeg ikke blir fullstendig flamet her.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Spellforce: The Order of Dawn ; Morrowind blandet med Warcraft III, fantastisk grafikk og Ringenes Herre-følelse all the way Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Utrolig at ingen har nevnt Beyond Good & Evil! Utrolig bra spill. Nesten litt Zelda aktig... Anbefalst på det sterkeste. Ser på screenshot av spillet nå, ser ganske fint ut. Men hva er det som er likt med Zelda spillene som var utrolig bra forresten. En person som snakker med folk i forskjellige byer og slikt? Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Star Wars: Knights Of The Old Republic MÅ du bare skaffe deg..... Det er driiiit rått (selv om det er litt noob RPG) Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Max Payne 2 og Call of Duty. Har sittet mye de siste dagene og spilt Call of Duty Multiplayer. Anbefales!!! Silent Hill 2 (PC) vil jeg holde meg langt unna - ser mest ut som et PSX-spill fra 1996. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Helt enig men når Half Life 2 kommer da vil du få testet grafikkortet ditt Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Star Wars Knigths of the old republic Call of Duty(dette må du ha) gothic 2 Jeg vil også absolutt anbefale Spellforce når det kommer ut. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Star Wars Knigths of the old republicCall of Duty(dette må du ha) gothic 2 Jeg vil også absolutt anbefale Spellforce når det kommer ut. Spellforce er ute Til og med på tilbud på Play Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Du bør få deg SPellforce, d er kult. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg vil anbefale : Spellforce ( drit rått RTS + RPG kombinasjon!!) Call of Duty Prince of Persia ( Ganske bra grafikk, relativ kull gameplay og helt rå kamper) HL2 ( når den kommer... lol) NFSU ( fun fun fun fun....fun!) Halo ( ok spill , men ganske bra grafikk!) Max payne 2 UT 2003 Lenke til kommentar
ærlige_roffen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Splinter Cell Ikke det nyeste spillet som finnes, men jeg vet ikke om spill med fetere grafikk. Kult er det også, om enn i overkant lineært. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ser det er mange som anbefaler Spellforce her, og jeg har penger for tiden (i hvert fall 125kr ) som jeg har råd til å "sløse bort". Er det verdt å bestille Spellforce? Har lest Omtalen her på Gamer.no, men det er en stund siden mener jeg å huske. Hvilke spill kan Spellforce sammenlignes med? Lenke til kommentar
g0re Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Deus ex: the invisible war Lenke til kommentar
gullfisk Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Deus ex: the invisible war I Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 NFS Underground, ganske fin grafikk med ett godt kort. Max Payne UT 2003 Call of Duty oppløsning på det høyeste og du vil være i himmelen ja, det var vel alt.. Lykke til og grattis med nytt skjermkort. UT 2003 når 2004 finnes? jaja.. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Utruleg at ingen har nemt Far Cry. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er nok fordi denne tråden egentlig er gammel, bare noen som nettopp brakte den opp igjen Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Real-Time Strategy: StarCraft / StarCraft: Brood War Warcraft III: Reign of Chaos / Warcraft III: The Frozen Throne Endret 1. mai 2004 av Umbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå