Gå til innhold

Har dere noen spill å anbefale?


Anbefalte innlegg

Utrolig at ingen har nevnt Beyond Good & Evil! Utrolig bra spill. Nesten litt Zelda aktig... Anbefalst på det sterkeste.

Enig. Et av de absolutt beste spillene jeg har spilt i det siste. Det har en så utrolig stemning. Men det er kanskje ikke det beste hvis han skal briefe med skjermkortet?

 

Kjøp deg Prince of Persia til briefing, og Beyond Good and Evil til spilling.. Ok, begge til spilling da, sånn at jeg ikke blir fullstendig flamet her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrolig at ingen har nevnt Beyond Good & Evil! Utrolig bra spill. Nesten litt Zelda aktig... Anbefalst på det sterkeste.

Ser på screenshot av spillet nå, ser ganske fint ut. Men hva er det som er likt med Zelda spillene som var utrolig bra forresten. En person som snakker med folk i forskjellige byer og slikt? :p

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale :

 

Spellforce ( drit rått RTS + RPG kombinasjon!!)

Call of Duty

Prince of Persia ( Ganske bra grafikk, relativ kull gameplay og helt rå kamper)

HL2 ( når den kommer... lol) :roll:

NFSU ( fun fun fun fun....fun!)

Halo ( ok spill , men ganske bra grafikk!)

Max payne 2

UT 2003

Lenke til kommentar

Ser det er mange som anbefaler Spellforce her, og jeg har penger for tiden (i hvert fall 125kr :p ) som jeg har råd til å "sløse bort".

 

Er det verdt å bestille Spellforce? Har lest Omtalen her på Gamer.no, men det er en stund siden mener jeg å huske. Hvilke spill kan Spellforce sammenlignes med?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...