Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Dirt 5 byr blant annet på 60 bilder i sekundet og strålesporing på PlayStation 5 og Xbox Series X. ANMELDELSE: Dirt 5 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Quote Jeg kjenner for eksempel sjelden på «wow»-følelsen av banene i Dirt 5, mens tilnærmet alle brettene i nå 13 år gamle Motorstorm fortsatt gir meg godfølelsen. I tillegg føler jeg ikke på noen spesiell prestasjonsglede av å låse opp nye biler, kanskje fordi spillet gjør så lite ut av det. Hvis du lurer på hvorfor Motorstorm blir hyppig nevnt er det ikke bare fordi det er et av tidenes tøffeste bilspill, men også fordi mange av utviklerne som jobbet på Motorstorm også jobbet med Dirt 5. Fint du tok med denne sammenligningen. Som gammel Motorstorm-fan hadde jeg håpet dette skulle bli bra. Men neida. Lenke til kommentar
HeineB Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Strålesporing.... huff ikke bruk det ordet. Jeg blir gal! 2 Lenke til kommentar
OrangeGiraffe Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg har selv styrt klar av dette, da mitt førsteinntrykk får meg til å føle at her handler det mer om oversaturerte farger for å blende og vaske bort gameplayet. Hadde vært bra å se en sammenlikning opp mot det nye WRC spillet i stede for, da det blir en mer aktuell og direkte sammenlikning. 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 ----- +HeineB ----- - Uansett om man bruker uttrykket "Raytracing" eller "Strålesporing", same difference... Og det bygger på samme vitenskap uansett hvilken produsent det er snakk om, be it Nvidia, AMD eller Intel. ----- Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 11 hours ago, OrangeGiraffe said: Hadde vært bra å se en sammenlikning opp mot det nye WRC spillet i stede for, da det blir en mer aktuell og direkte sammenlikning. Egentlig ikke. WRC er ett rallyspill som prøver å gi en viss virkelighetsfølelse. DiRT 5 er, uhm. Ett bilspill i fri fantasi, som, av hva jeg ser rundt om, ikke støtter ratt og pedaler engang. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 (endret) HeineB skrev (På 27.11.2020 den 6.44): Strålesporing.... huff ikke bruk det ordet. Jeg blir gal! Kjipt å bo i Norge og bli gal av norsk... Endret 29. november 2020 av Aiven Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Var trolig ikke så mye tvil da hele meny systemet og følelsen oset av Konsoll/Arcade spill mer en simulator, det ser ikke ut til å ha endret seg. Er vell derfor de også laget Dirt Rally 2.0 som er mange hakk bedre om du sitter med Ratt/pedaler osv og ønsker en litt mer realistisk opplevelse (eller helst helt andre spill om du faktisk ønsker realisme, men for litt rask artig morro er Dirt Rally helt ok, Dirt serien ikke så mye i min bok da det minner meg om bil spillene i Arcade hallene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå