Gå til innhold

Die hard - fremdeles på topp?

MrLee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om de slenger inn en scene for Britney viser alt og at ho ellers bare får maks 5 minutt av filmen så er det til å overleve  Forøvrig er jo ikke ho som spiller Mrs.McClane noen fantastisk skuespiller i de første filmene selv om ho på langtnær er så katastrofal som Britney. Men jeg trodde egentlig at ryktet om at Britney dukker opp i DH4 var blitt avkrefta jeg? :|

Ok....MAX 5 minutter, totally nude....det kan til nød akspeteres. Men at hun skulle være med i filmen...trur jeg leste det på vg.no eller dagbladet.no....så da er det sikkert ikke riktig. Men McClane skulle visst ta reper'n som avslutning......

Vel....John McTiernan kan vel lage noe kult ut av det uansett....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Svarer på Die hard - fremdeles på topp?

Ja, så absolutt. Veldig god action film :thumbup: 2'ern synes jeg ikke er helt på høyde med den første, men den siste (Die Hard: With a Vengeance) er like god som den første synes jeg :yes:

En annen action film som jeg husker godt er "Passenger 57", noen som husker den ? Jeg synes det er en kul film, typisk 90-talls. Det er en veldig god skurk i filmen som er spilt av Bruce Payne. Skikkelig pshyco skurk :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...