Gå til innhold

Die hard - fremdeles på topp?

MrLee

Anbefalte innlegg

heh, så nettopp "Die Hard" på DVD etter å ha hatt den stående i hylla en stund uten å se den...

Noe som slo meg.. Det er fremdeles en av de beste action filmene jeg kan huske...(action, ikke krigsfilm)...genial humor (mimre humor da), skikkelig hardcore 80 talls action, og en av de mest geniale skurkene noensinne (Alan rickman er genial som skurk da, muligens bare overgått av Gary oldman ;) )

jeg får fremdeles vondt inni meg når Willis skyter han kisen i bena, og han stuper hode først gjennom en glass dør/vegg... :thumbs:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare sett Die Hard in New York jeg men, :thumbs::thumbs::thumbs:

Det er alt man kan si o den filmen, bilkjøring, eksplosjoner, slåssing og skyting. Alt en action film skal ha og ikke for mye av det. Husker når de skal hoppe av båten før den sprenger, de er fulle av sår og kutt, og de hopper ut i noe jeg tror er saltvann. Er ikke sikker, husker ikke så godt.

Lenke til kommentar

Du får ikke bedre actionfilmer enn Die Hard serien. Filmene har alt en actionfilm skal ha, kuler som flyr, artige slengreplikker, store eksplosjoner, gode stunts og en ridder som skal redde sin prinsesse. Når det hele blir bundet sammen av en god (ikke veldig dyp og ikke for kompleks for en actionfilm) story så danner Die Hard 1-3 tilsammen 6 timer med knall underholdning for gutta :) Heldigvis så er det også slik at ikke oppfølgerne overdriver.

Jeg gleder meg som en liten guttunge til Die Hard 4 :)

Lenke til kommentar

ooh seff, den må jeg jo oxo skaffe...

bra det ikke bare er meg som liker GODE action filmer... ;)

kommer die hard 4 seriøst? håper de ikke ødelegger det med sånn "sanitert" action dritt som er så populært i hollywood idag...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Synes faktisk alle 3 Die Hard-filmene er kule. Bra action med mye humor og kjappe replikker. Men da jeg hørte noe om at Britney Spears skulle spille dattera til Bruce i 4'ern, fikk jeg angst. Dem kan da ikke ødelegge en så bra serie med sånt tull!!!

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Men da jeg hørte noe om at Britney Spears skulle spille dattera til Bruce i 4'ern, fikk jeg angst. Dem kan da ikke ødelegge en så bra serie med sånt tull!!!

Om de slenger inn en scene for Britney viser alt og at ho ellers bare får maks 5 minutt av filmen så er det til å overleve ;) Forøvrig er jo ikke ho som spiller Mrs.McClane noen fantastisk skuespiller i de første filmene selv om ho på langtnær er så katastrofal som Britney. Men jeg trodde egentlig at ryktet om at Britney dukker opp i DH4 var blitt avkrefta jeg? :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...