MrLee Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) heh, så nettopp "Die Hard" på DVD etter å ha hatt den stående i hylla en stund uten å se den... Noe som slo meg.. Det er fremdeles en av de beste action filmene jeg kan huske...(action, ikke krigsfilm)...genial humor (mimre humor da), skikkelig hardcore 80 talls action, og en av de mest geniale skurkene noensinne (Alan rickman er genial som skurk da, muligens bare overgått av Gary oldman ) jeg får fremdeles vondt inni meg når Willis skyter han kisen i bena, og han stuper hode først gjennom en glass dør/vegg... Endret 4. januar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har bare sett Die Hard in New York jeg men, Det er alt man kan si o den filmen, bilkjøring, eksplosjoner, slåssing og skyting. Alt en action film skal ha og ikke for mye av det. Husker når de skal hoppe av båten før den sprenger, de er fulle av sår og kutt, og de hopper ut i noe jeg tror er saltvann. Er ikke sikker, husker ikke så godt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jepp die hard er en av de beste actionfilmene som har kommet ut. faktisk så er die hard 2 nesten like bra, og det er en skjelden ting. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 jepp, må nok se Die Hard 2 idag og eriksen: lei/kjøp den på DVD idag/imorgen! ASAP zulu! tror IKKE du vil angre Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du får ikke bedre actionfilmer enn Die Hard serien. Filmene har alt en actionfilm skal ha, kuler som flyr, artige slengreplikker, store eksplosjoner, gode stunts og en ridder som skal redde sin prinsesse. Når det hele blir bundet sammen av en god (ikke veldig dyp og ikke for kompleks for en actionfilm) story så danner Die Hard 1-3 tilsammen 6 timer med knall underholdning for gutta Heldigvis så er det også slik at ikke oppfølgerne overdriver. Jeg gleder meg som en liten guttunge til Die Hard 4 Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg er veldig enig. Det siste friske vindpustet jeg kan huske er Dødelig Våpen 4. God gammel 80'talls (og '90-'95) action er skikkelig bra. Tenkte faktisk å se The Last Boyscout for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) ooh seff, den må jeg jo oxo skaffe... bra det ikke bare er meg som liker GODE action filmer... kommer die hard 4 seriøst? håper de ikke ødelegger det med sånn "sanitert" action dritt som er så populært i hollywood idag... Endret 4. januar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 die hard filmene er en av de beste jeg har sett, skikkelig god slant med action! yippie kay yea, motherfucker! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har bare sett Die Hard 1 & 2,men vurdere å skaffe meg trilogy settet.De to første var utrolig bra.En av de beste Action filmene jeg har sett hittil. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Die Hard 1,2 er nok to av de beste actionfilmene verden har sett, ja. Yippie ka yay, motherfucker Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 kommer die hard 4 seriøst? Jepp bare se http://us.imdb.com/title/tt0337978/ - forøvrig har Bruce Willis sagt at (liten spoiler bruk rot13.com for å lese) una øafxre ng ZpPynar fxny qø v fvfgr svyzra s.rxf irq qehxavat Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Die Hard 4, hmmm. Håper det blir samme folk som lagde den før, eller noen som har erfaring med å lage ordentlig gode action-filmer, og ikke ala Bad company, Bad Boy etc. Og til slutt: Qrg re fåaar gvat wrt ungre, ng ubirqcrefbara qøe gvy fyhgg. Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Og til slutt: Qrg re fåaar gvat wrt ungre, ng ubirqcrefbara qøe gvy fyhgg. Fint. Da er du sikker enig i at Armageddon burde ha endt annerledes. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 fedt men diehard with a vengeance (3'ern) var jo litt annerledes enn 1 og 2, sikkert fordi den ble laga langt uti 90 tallet... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 die hard er jo en klasikker det kan da ikke diskuteres!!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) jeg veit, ville bare påpeke det siden jeg fikk ett lite action kick da jeg så den nettopp og selvfølgelig se hvor mange andre som hadde like god smak Endret 5. januar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg likte Die Hard og Dødelige våpen da de kom, men jeg liker de ironiske actionfilmene fra slutten av 90-tallet, som Swordfish, bedre. Bruce Willis var god. Nå er det Nicolas Cage og John Travolta som har satt standarden en stund. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) The Last Boyscout må jeg faktisk se å få meg på dvd har hatt den på vhs en stund, det er også skikelig action. meget underholende Edit: jeg fant The Last Boyscout til 77 NOK på play.com Endret 5. januar 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Synes faktisk alle 3 Die Hard-filmene er kule. Bra action med mye humor og kjappe replikker. Men da jeg hørte noe om at Britney Spears skulle spille dattera til Bruce i 4'ern, fikk jeg angst. Dem kan da ikke ødelegge en så bra serie med sånt tull!!! mvh Pantera Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Men da jeg hørte noe om at Britney Spears skulle spille dattera til Bruce i 4'ern, fikk jeg angst. Dem kan da ikke ødelegge en så bra serie med sånt tull!!! Om de slenger inn en scene for Britney viser alt og at ho ellers bare får maks 5 minutt av filmen så er det til å overleve Forøvrig er jo ikke ho som spiller Mrs.McClane noen fantastisk skuespiller i de første filmene selv om ho på langtnær er så katastrofal som Britney. Men jeg trodde egentlig at ryktet om at Britney dukker opp i DH4 var blitt avkrefta jeg? :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå