jon67 Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Stusser egentlig mest på at folk flyr rundt og bader og har kroppskontakt med fremmede under en pågående pandemi.🤔 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Nå er jeg gift og har to barn, men det der dama gjorde var ikke noe gærn. Men ei feil er det heller at samboeren reagerer. Jeg synes at begge tenker helt rett, dog fra sitt eget ståsted. Det handler bare om å respektere hverandre. Jeg gir som regel beskjed til dama mi når jeg får nye kontakter, spesielt damer. Jeg føler at det er bare riktig og jeg har ingenting å skjule liksom. Kona mi reagerer aldri på det. Jeg har aldri vært i utro, ei vil jeg gjøre det heller. Jeg trives utrolig i selskap med kona mi, som er min bestevenn. Men jeg er veldig sosial av meg og liker å komme i kontakt med nye folk. Dessverre hender det at et par av dem ønsket noe mer, til tross jeg har vært helt tydelig med "mine behov med ny bekjentskap". At jeg liker å bli kjent med nye folk og ha det sosialt, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Spørs på stjernetegnene. Ho er kanskje en person som både kan og trenger å møte nye folk, og du er en mer hjemmekjær og personlig type. Kanskje dere har noen forskjeller som dere ikke har analysert og funnet ut av enda. Jeg personlig ville ikke vært happy med bading med motsatt kjønn på den måten. For meg er det en utforskerfase, ikke noe man gjør når man er i et forhold. Jeg er kanskje litt gammeldags. Å ha venner av motsatt kjønn kan gå an, men det er alltid en risiko tilstede da. 1 Lenke til kommentar
Gjest f3004...dc6 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Taurean skrev (11 timer siden): Spørs på stjernetegnene. Heh? Du kødder, formoder jeg? Anonymous poster hash: f3004...dc6 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Gjest f3004...dc6 skrev (5 timer siden): Heh? Du kødder, formoder jeg? Anonymous poster hash: f3004...dc6 Nei. Noen tror på julenissen, andre på jebus, jeg tror på stjernetegn. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Taurean skrev (1 time siden): Nei. Noen tror på julenissen, andre på jebus, jeg tror på stjernetegn. Perfekt sammenligning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg