Superloff Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 (endret) Hei! Jeg har vært ute av PC-gaming i svært mange år, men er nå på vei tilbake. Ønsker å kunne spille online skytespill med høy FPS (Overwatch, Destiny, Apex, osv), samt nyere titler fremover i tid. Har foreløpig ikke 4k-skjerm, men det skader jo ikke om riggen blir å tåle 4k i grei FPS heller - i tilfelle jeg skulle få lyst til å kjøpt 4k-skjerm. Jeg har alt annet enn selve PCen. Har lett etter gode tilbud nå under black week, men ikke funnet noe som har virket spesielt bra. Er det helt dust å kjøpe ny PC nå, siden det er bortimot umulig å få tak i de nyeste skjermkortene? Kan et alternativ være å bygge / kjøpe en PC som består av gode, nye deler, men et eldre/billig skjermkort - mens man venter på tilgang til nyere skjermkort? Tenker i utgangspunktet at jeg ikke bør begi meg ut på å bygge selv. Skulle nok fått det til, men tenker at jeg har vært ute av dansen for lenge og at det høres tryggere ut med en produsentgaranti / reklamasjonsrett på en hel PC. Håper på litt bistand! Edit: Landa på denne: https://www.netonnet.no/art/gaming/gaming-pc/stasjonar-gaming-pc/medion-erazer-engineer-x10-md34944/1015290.11514/ Endret 27. november 2020 av Superloff Lenke til kommentar
Simen Eskerud Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Superloff skrev (På 26.11.2020 den 1.28): Hei! Jeg har vært ute av PC-gaming i svært mange år, men er nå på vei tilbake. Ønsker å kunne spille online skytespill med høy FPS (Overwatch, Destiny, Apex, osv), samt nyere titler fremover i tid. Har foreløpig ikke 4k-skjerm, men det skader jo ikke om riggen blir å tåle 4k i grei FPS heller - i tilfelle jeg skulle få lyst til å kjøpt 4k-skjerm. Jeg har alt annet enn selve PCen. Har lett etter gode tilbud nå under black week, men ikke funnet noe som har virket spesielt bra. Er det helt dust å kjøpe ny PC nå, siden det er bortimot umulig å få tak i de nyeste skjermkortene? Kan et alternativ være å bygge / kjøpe en PC som består av gode, nye deler, men et eldre/billig skjermkort - mens man venter på tilgang til nyere skjermkort? Tenker i utgangspunktet at jeg ikke bør begi meg ut på å bygge selv. Skulle nok fått det til, men tenker at jeg har vært ute av dansen for lenge og at det høres tryggere ut med en produsentgaranti / reklamasjonsrett på en hel PC. Håper på litt bistand! Edit: Landa på denne: https://www.netonnet.no/art/gaming/gaming-pc/stasjonar-gaming-pc/medion-erazer-engineer-x10-md34944/1015290.11514/ Hei, Har du enda denne PCen? Hvis du ikker har oppdaget det så har Netonnet solgt denne med feil hovedkort instalert. Har akkurat oppdaget dette selv og sendt inn en klage. Kontakt med gjerne på 96040416 hvis du trenger mer informasjon. :) Mvh. Simen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå