pierce007 Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Har en non-profit Office 365. Denne var det visstnok kun 10 lisenser på - trodde det var flere. Ser det er muligheter for å kunne opprette flere brukere, dog uten lisens. Regner da med at disse da ikke har mye tilganger til feks epost, Teams, Onenote etc? Jeg må egentlig kjøpe flere lisenser? Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) Hvordan fungerer dette med nonprofit 365? Edit: Ser ut som lisensene koster 30kr i mnd per stk, uten fast antall brukere som f.eks 10, så du kan vell like gjerne oppgradere til 11, alt etter hva dine behov er. Jeg ser også de "gratis" brukerne har tilgang til epost, onedrive, teams og sharepoint. Virker som det er alt du trenger? Kanskje like greit å gå for gratisbrukerne Endret 27. november 2020 av Stu1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå