Wenche Sommerstad Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Jeg har en gammel ps3 ( tykk) hvor jeg har lagret mye bilder på. Denne maskinen røyk i ett tordenvær for noen år siden. Sony sier det ikke er mulig å kopiere det fra harddisken over til noe annet. Jeg forsøkte med en annen ps3 som fungerer og byttet over harddisken. Men får melding på tv skjermen: ingen anvendelige oppdateringsdata ble funnet. Koble til lagringsmedia med oppdatert versjon 4.50 eller senere?????? 🙄 noen som har en løsning så blir jeg veldig takknemlig da alle barnebilder ligger der😐 Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Kan ikke du koble den på en sata kabel til en pc? Vet ikke helt hvilken teknologi som er brukt på disse diskene. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 11 hours ago, Stu1 said: Kan ikke du koble den på en sata kabel til en pc? Vet ikke helt hvilken teknologi som er brukt på disse diskene. De er kryptert og låst til PS3-en de er formatert på. Kobler du den til en ny PS3 vil den be om firmware på en USB-stick og vil formatere den på nytt til den nye PS3-en. Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 3 hours ago, sedsberg said: De er kryptert og låst til PS3-en de er formatert på. Kobler du den til en ny PS3 vil den be om firmware på en USB-stick og vil formatere den på nytt til den nye PS3-en. Alternativet da må være å sende inn til bedrift som er spesialister på dette. Min gamle arbeidsplass brukte å gjøre slikt, men det koster. Lenke til kommentar
Wenche Sommerstad Skrevet 27. november 2020 Forfatter Del Skrevet 27. november 2020 Hva vil det koste da, sånn ca? Hva heter din gamle arbeidsplass? Kanskje jeg kan høre med dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå