Kahuna Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 oophus skrev (35 minutter siden): Det som er der er det samme som før merger. Iveco/Bosch samarbeid og fokus på lastebiler, pluss tilgang til Hydrotec FC og muligens Ultium pakken fra GM. Fabrikken ser ut til å ha greit tempo mot målet og Nikola TRE blir undersøkt for å bli godkjent for testing på offentlige veier atm. De lager fortsatt ikke egne brenselceller eller batteripakker? Høres jo ikke lovende ut. 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Kahuna skrev (Akkurat nå): De lager fortsatt ikke egne brenselceller eller batteripakker? Høres jo ikke lovende ut. Det har de aldri gjort, og det ser jeg heller ikke noe vits i å gjøre. Batterier og brenselceller er i for stor utvikling at det lønner seg. Stor risiko og liten gevinst. 1 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 (endret) oophus skrev (1 time siden): Det har de aldri gjort, og det ser jeg heller ikke noe vits i å gjøre. Batterier og brenselceller er i for stor utvikling at det lønner seg. Stor risiko og liten gevinst. Det er jo ikke «store butikken» Nikola har ennu, det er ikke som «Spar» Tesla er litt i samme uføret, snart 1% (rett nok med høg pris og gode marginer) og dei andre setter nu alle kluter til. Gikk US for tidlig ut med Chinesiske restriksjoner på Google hva angår greier i midtkonsollen på en bil. Dei er ikke tapt bak en lukket dør, men lukket den så tidlig at det ingen krise for China blir. Forstå meg rett, skrikerungen sitter i framsetet, ikke i baksetet med tablet levert av China. Endret 4. januar 2021 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå