kad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Min N6600 blir stadig tregere å tregere! Har mmc256 som jeg har ca brukt sa 90mb på i bilder filmer spill og programmer++++ Brukker bare lenger å lenger tid på bare småting jeg gjør! er det noe jeg kan gjøre for å få den til å bli litt raskere og bedere respns? Lenke til kommentar
mtobi Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du kan jo prøve å bruke AppMan for å rense opp litt på telefonen ! Men antagligvis så er det bare at den bruker lang tid på å lete gjennom minne kortet ditt når den skal hente noe der ! Eller er det uansett hva du gjør ? Prøv AppMan .. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du må tenke på at telefonen din også har et internt minne på 6 mb....(vist ikke jeg husker feil) Det fungerer som "ram" Når du kjører mange programmer samtidig begynner mobilen å bli treg.... 1. se om du har lagret noen programmer på internt minne å ikke minnekort... Vist du har flytt det over..... 2. Finn ut om du kjører flere programmer samtidig......Hold inne menytasten da kommer det en liste opp om hvilken programer du kjører, trykk C-tasten for å gå ut av dem.... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er du sikker på akkurat det med 6 mb ram ? Jeg forsto det slik at Nokia 6600 har 10 mb RAM og 6 mb lagrings minne innebygget på telefonen. Er det jeg som tar helt feil her ? 10 mb er satt av til å være RAM og 6 er satt av til å være lagringsplass.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er du sikker på akkurat det med 6 mb ram ? Jeg forsto det slik at Nokia 6600 har 10 mb RAM og 6 mb lagrings minne innebygget på telefonen. Er det jeg som tar helt feil her ? 10 mb er satt av til å være RAM og 6 er satt av til å være lagringsplass.. Joda...kan godt være jeg har mixet på tallene men pointe er at uansett skal det gå like fort å hente ting fra minnekorte om du så har 0 mb eller 200 mb..... Selv lagret 103 mb på mitt kort å merker ikke no treghet Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 gjør dessverre ikke det,- snakket med nokia forhandlersupport, å de sa at det er ikke annbefalt å ha mer enn 128mb. da kan tlfen henge seg ;D Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 gjør dessverre ikke det,- snakket med nokia forhandlersupport, å de sa at det er ikke annbefalt å ha mer enn 128mb. da kan tlfen henge seg ;D kan jo godt være at min tlf ikke henger seg fordi jeg har 128 mb.... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 de mente også at det kom til å fungere med mer, men da en stor sjanse for at det går i stå )= Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 å meg som har planer om å bestille 512 mb..... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 har planer om det selv... litt domt at nokia ikke laget 6600 med SD-kort istedenfor... for da går det ann å bruke begges std. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Noe som kunne hjulpet deg, var å selge med MMC'et ditt Anyway, hvor kunne man bestille 512 MMC, haddis? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Noe som kunne hjulpet deg, var å selge med MMC'et ditt Anyway, hvor kunne man bestille 512 MMC, haddis? Får det ikke i norge ennå...men bestill fra utlandet... http://www.diekamera.de/pi-1563573548.htm?categoryId=102 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå