Popobawa Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei! Jeg har kjøpt meg Creative Webcam NX Pro webcam og jeg bruker XP. Jeg har installert webcamen og den virker når jeg trykker på webcam monitor, men når jeg skal starte en samtale med noen på MSN messenger og med webcam så går det ikke an å koble til. Det står enten at webcamen blir brukt i et annet program eller at den sitter løst. Den lyser grønt så da regner jeg med at den ikke sitter løst, og ikke bruker jeg heller et annet program som webcamen bruker. Har noen tips til meg, eller vet hva som kan være galt her? Litt kjipt at dette ikke skal virke. Håper noen kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Har forresten testet det med Yahoo messenger og der virker webcamen. Men ikke på MSN messenger. Trenger virkelig litt hjelp her... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Nå fant jeg ut åssen man kan fikse problemet. Er ganske enkelt faktisk, så hvis dere har samme problem som meg så kan dere prøve på det jeg har gjort. Når du er inne i messenger vinduet så går dere inn på verktøy og derfra så velger dere Veiviser for lydjustering også videre fram til dere kan velge kamera. Der velger dere kamera og da forhåpentligvis så skal det virke. Det har virket for flere som har prøvd dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå