Yob tvaya mat' Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Hei! I det siste har pcen min begynt å klikke litt. Kjøpte igår ett spill son heter TheHunter: call of the wilds. Når jeg er i steam prøver den å launche det men det skjer ikke noe... har prøvd å oppdatere windows og laste ned en nvidia driver installer men får feilmeldinger på begge to (som jeg legger ved bilde av) noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 24. november 2020 Forfatter Del Skrevet 24. november 2020 Oppdatering: kjøpte «oem windows 7 ultimate» fra gamekeys.no kostet 107 kr og jeg skrev den inn som ny produktnøkkel på min datamaskin også prøvde jeg å laste ned iso fil av windows, men får opp denne feilmeldingen... huff så irriterende Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 24. november 2020 Forfatter Del Skrevet 24. november 2020 Oppdatering: kjøpte «oem windows 7 ultimate» fra gamekeys.no kostet 107 kr og jeg skrev den inn som ny produktnøkkel på min datamaskin også prøvde jeg å laste ned iso fil av windows, men får opp denne feilmeldingen... huff så irriterende Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 25. november 2020 Forfatter Del Skrevet 25. november 2020 Ingen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 På øverste bilde der ser det jo ut som du prøver å installere Windows 10 driveren på Windows 7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå