Timur Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er så lei nå av og måtte Formatere Hardisken støtt og stødig så h ar lyst og prøve System-gjennopppretting litt mer. Men hvor lager man System-Gjennopprettings punkter? blir for få med de pc'en lager av seg selv. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Hvordan rent praktisk? Sitter på jobb med Win 95, men er jo samme stedet du gjenoppretter, altså under systemverktøy->systemgjenoppretting->nytt gjenopprettingspunkt. Når du bør lage? Før installering av programvare og oppdateringer du er usikker på. En begrensning ligger dog i at du ikke kan slette gjenopprettingspunkter som du vil, bare alle unntatt det siste. De tar litt plass på harddisken, så det kan bli fullt etthvert. Systemgjenoppretting har berget meg fra å måtte installere Windows XP på nytt flere ganger. Nyttig verktøy! Edit Trykkleifer... Endret 4. januar 2004 av baldviking Lenke til kommentar
Timur Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Hvordan rent praktisk? Sitter på jobb med Win 95, men er jo samme stedet du gjenoppretter, altså under systemverktøy->systemgjenoppretting->nytt gjenopprettingspunkt. Er bare det at jeg har jo aldri brukt det noe særlig men så kjørte jeg i sikkerhetsmodus en dag og da så jeg det! Lenke til kommentar
Timur Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Men men Uansett nå vet jeg det takk for hjelpa Lenke til kommentar
Timur Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Eller vent litt ser ingen Systemgjennopppretting under systemverktøy jeg? Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jo, men du trenger ikke sikkermodus for å bruke det, ligger på START-menyen under systemverktøy. Det er vel hva jeg liker med XP, sikkert og brukervennlig. For første gang har jeg et OS som onkelen min og ungene hans ikke klarer å herpe... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Ingen systemverktøy på start menyen hos meg Lenke til kommentar
Timur Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 EDit: skreiv i søvne Sorry så det ikke Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Nå er jeg litt forvirret, sitter som sagt på jobb med helt annen START-meny (Win 95) så det kan jo være jeg husker feil. Fant du det eller ikke? Edit Det skal være der "oppe og til høyre" om du leter litt, går inn via programmer, da... Endret 4. januar 2004 av baldviking Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 I XP: Hjelp og støtte (F1)->Velg en oppgave, systemgjenoppretting Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Start->programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting Det kan være du må aktivisere systemgjenoppretting på din maskin. Det gjør du ved å velge system fra kontrollpanelet og fjerne haken ved Slå av systemgjenoppretting på alle stasjoner. Nå legge seg etter nattvakt. Gjesp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå