Gå til innhold

System-Gjennoppretting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan rent praktisk? Sitter på jobb med Win 95, men er jo samme stedet du gjenoppretter, altså under systemverktøy->systemgjenoppretting->nytt gjenopprettingspunkt.

Når du bør lage? Før installering av programvare og oppdateringer du er usikker på.

En begrensning ligger dog i at du ikke kan slette gjenopprettingspunkter som du vil, bare alle unntatt det siste. De tar litt plass på harddisken, så det kan bli fullt etthvert.

Systemgjenoppretting har berget meg fra å måtte installere Windows XP på nytt flere ganger. Nyttig verktøy!

Edit

Trykkleifer...

Endret av baldviking
Lenke til kommentar
Hvordan rent praktisk? Sitter på jobb med Win 95, men er jo samme stedet du gjenoppretter, altså under systemverktøy->systemgjenoppretting->nytt gjenopprettingspunkt.

Er bare det at jeg har jo aldri brukt det noe særlig men så kjørte jeg i sikkerhetsmodus en dag og da så jeg det!

Lenke til kommentar

Nå er jeg litt forvirret, sitter som sagt på jobb med helt annen START-meny (Win 95) så det kan jo være jeg husker feil. Fant du det eller ikke?

Edit

Det skal være der "oppe og til høyre" om du leter litt, går inn via programmer, da...

Endret av baldviking
Lenke til kommentar

Start->programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting

Det kan være du må aktivisere systemgjenoppretting på din maskin. Det gjør du ved å velge system fra kontrollpanelet og fjerne haken ved Slå av systemgjenoppretting på alle stasjoner.

Nå legge seg etter nattvakt. Gjesp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...