jae-ols Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Hvor på pc'n finner jeg bluetooth? Jeg googlet og får noen forklaringer på hvor jeg finner Bluetooth ikonet. Skulle ligge under enheter, problemet er at når jeg klikker på Start, så får jeg ikke opp enheter. Jeg har headset på Bluetooth , men nå står det at det er deaktivert! Jeg har byttet tastatur og mus. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Er du sikker på at du har bluetooth? Hvilken PC har du? Hvilket headsett har du? Hvilke mus og tastatur har du? Informasjon som er naturlig og litt greit å få med for å kunne hjelpe Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. november 2020 Forfatter Del Skrevet 24. november 2020 PC. Asus Pro. Mus Dacota og Tastatur Dacota. Headset :Marshall. Og det har fungert tidligere. Nå får jeg ikke koblet til headset. Ble sli i dag. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. november 2020 Forfatter Del Skrevet 24. november 2020 Det er headset: JBL TUNE500BT. Det står at de er deaktivert. Hvordan får jeg de aktivert? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. november 2020 Forfatter Del Skrevet 24. november 2020 Bluetooth er ikke synlig på maskina. Hvordan får jeg fikset det? Det må være mulig? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. november 2020 Forfatter Del Skrevet 27. november 2020 Her er meldinga jeg får. Det er paret , men får ikke til å koble til. Hvordan får jeg rettet opp det? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Trykk på "Fjern enhet" og legg til på nytt Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. november 2020 Forfatter Del Skrevet 27. november 2020 (endret) Har prøvd det. Men enheten lar seg ikke fjerne. Det skjer ingen ting. Major Bluetooth lar seg ikke fjerne. Prøvd flere ganger. Hvorfor går det ikke? Mye rart her nå. Endret 27. november 2020 av jae-ols Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 27. november 2020 Forfatter Del Skrevet 27. november 2020 Nå fikk jeg fjernet enheten. Og den virker nå, men må koble til hver gang jeg skal lytte, utrolig tungvint. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 jae-ols skrev (7 timer siden): Nå fikk jeg fjernet enheten. Og den virker nå, men må koble til hver gang jeg skal lytte, utrolig tungvint. Hvis du har paret headsettet med mobilen så kan det være at mobilen er raskere til å koble seg til headsettet enn PC-en. Deaktiver i så fall Bluetooth på telefonen før du skrur på headsettet og skal bruke det mot PC-en. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 28. november 2020 Forfatter Del Skrevet 28. november 2020 Takk for tipset 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå