4KTV Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Er ute etter en god WIN pc som egner seg til litt video redigering så bør kanskje være en i7 med minst 16gb ram.Hadde vært fint med SSD og helst 1TB men da begynner vi vel å prate om en dyr maskin. Budsjettet er egentlig max 10 000 men kan gå litt høyere. Som noob så tar jeg i mot alle tips på tilbud...enten via PM og/eller her. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) Poster her bare for å følge tråden da jeg er ute etter en ny laptop selv. Så langt har jeg sett litt på Huawei Mate Pro X (ligger på 13K) og forskjellige Asus Zenbooks (mellom 10-15K). The nuclear option er en Dell XPS, men da må jeg opp noen prisklasser. Endret 24. november 2020 av Mr. Pants Lenke til kommentar
4KTV Skrevet 1. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2021 Mr. Pants skrev (På 24.11.2020 den 12.40): Poster her bare for å følge tråden da jeg er ute etter en ny laptop selv. Så langt har jeg sett litt på Huawei Mate Pro X (ligger på 13K) og forskjellige Asus Zenbooks (mellom 10-15K). The nuclear option er en Dell XPS, men da må jeg opp noen prisklasser. Har du kjøpt noe pc ennå? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 HDTV skrev (På 1.1.2021 den 17.16): Har du kjøpt noe pc ennå? Gikk for en Dell XPS 13" 2-in-1 (hybrid laptop+tablet). Får den i posten om noen dager. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå