AfterGlow Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Blir stort, ser det ut til. Cyberpunk 2077-utvikler har spilt spillet i 175 timer og ennå ikke fullført Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Blir helt sikkert et bra spill. Men vet ikke hvor smart av meg det var å forhåndsbestille det på PS4. Vil jeg kunne overføre det til PS5 med PS5 grafikk? Lenke til kommentar
TA5TEY Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Jepp, dersom du eier det til PS4 vil du kunne spille det på PS5 også, uten ekstra kostnad (bekreftet av CDPR selv) 2 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) Pff.. Har 1031 timer i Skyrim og 914 timer i Fallout 4. Har ikke fullført noen av dem. Endret 24. november 2020 av Randalf the Black 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 RTX 3080 + OLED er klar for dette spillet ffs! 1 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Ligger klart i Steam, men angrer litt på at jeg ikke skaffa meg det på GoG. Mer inntekt til utvikleren ^^. Siden de eier GoG mener jeg. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Jeg håper jeg er opptatt med Medal of Honor Above and Byond når 2077 kommer ut dagen etter. Men har mine tvil på at det vil komme ut da, tar og plukker opp 2077 en gang i jula tenker jeg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Ugh, ja da blir det nok desverre ikke kjøp på meg 😕 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Just now, Benbjo said: Ugh, ja da blir det nok desverre ikke kjøp på meg 😕 Hvorfor? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 1 minute ago, Quakecry said: Hvorfor? For langt. 175+ timer er altså 4-5 uker med spilling 8 timer hver dag. La oss si jeg får spilt 10 timer i uka (dette er myyyye for meg. Realistisk er det under halvparten) så tar det meg 17.5 uker å ikke engang komme til slutten. Og da må jeg bruke all spilletiden min på dette. Sannsynligheten for at jeg går lei lenge før 17-ukerspunktet er 99.9% 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 19 minutes ago, Benbjo said: For langt. 175+ timer er altså 4-5 uker med spilling 8 timer hver dag. La oss si jeg får spilt 10 timer i uka (dette er myyyye for meg. Realistisk er det under halvparten) så tar det meg 17.5 uker å ikke engang komme til slutten. Og da må jeg bruke all spilletiden min på dette. Sannsynligheten for at jeg går lei lenge før 17-ukerspunktet er 99.9% Tror nå det varierer avhengig av hva du gjør. Vent heller på reviews. 3 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Ja er litt enig spill "kan" blir for komplexe og tidkrevende som Assassin Creed Valhalla, har spilt i ca 80 timer og er ikke mer en 30% ferdig så langt og jeg begynner å bli lei av hele spillet "alt" må være vanskelig og tidkrevende. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 (endret) Tviler veldig på at spillet tar mer enn 40 timer å fullføre, di har allerede sagt det er kortere enn The Witcher 3 (For det var mange som ikkje fulførte det). Folk som sier spillet fra seg fordi det er mulig å bruker over 150 timer i det, er en egen rase. Folk kan spille som di vil, selv har eg ofte dårlig tid i sånne spill, og hiver meg på main questet med et par avstikkere. Det er jo akkurat opp til deg kossen du spiller det. Endret 30. november 2020 av Noiz 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 On 11/26/2020 at 1:01 PM, Benbjo said: For langt. 175+ timer er altså 4-5 uker med spilling 8 timer hver dag. La oss si jeg får spilt 10 timer i uka (dette er myyyye for meg. Realistisk er det under halvparten) så tar det meg 17.5 uker å ikke engang komme til slutten. Og da må jeg bruke all spilletiden min på dette. Sannsynligheten for at jeg går lei lenge før 17-ukerspunktet er 99.9% Dette er kanskje det dummeste eg har lest idag. Viss et spill på rundt 40 timer er for mye, så er det ganske begrensa kva du kan sette deg ned med. Hadde vurdert et annet medium enn spill. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 1 hour ago, Noiz said: Dette er kanskje det dummeste eg har lest idag. Viss et spill på rundt 40 timer er for mye, så er det ganske begrensa kva du kan sette deg ned med. Hadde vurdert et annet medium enn spill. De færreste spill er 40 timer lange eller mer. Dessuten er ikke Cyberpunk 40 timer langt, men over 200. Altså 5 ganger så mye. Lenke til kommentar
chris777 Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Benbjo skrev (3 minutter siden): De færreste spill er 40 timer lange eller mer. Dessuten er ikke Cyberpunk 40 timer langt, men over 200. Altså 5 ganger så mye. Det er jo bra det, mye spill for penga da. Trenger ikke å spille gjennom spillet de første dagene. Blir du lei så kan du alltids gå tilbake. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 5 minutes ago, chris777 said: Det er jo bra det, mye spill for penga da. Trenger ikke å spille gjennom spillet de første dagene. Blir du lei så kan du alltids gå tilbake. Erfaringer tilsier at jeg ikke går tilbake til et spill jeg ikke orket å fullføre. Det tar for lang tid å komme inn igjen og sannsynligvis må jeg starte på nytt. Lenke til kommentar
Viskete Viskelær Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 I en oppfølgermelding understreker CD Projekt RED-medarbeideren riktignok at han opererer med en treg spillestil og spiller på den høyeste vanskelighetsgraden. Han kjører også mye sniking og benytter seg av så mange av spillets funksjoner som mulig. Nuvel.. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Tipper omtrent 40t er det du trenger normalt sett uten å gjort særlig med sideoppdrag og slik. Bør være overkommelig for oss familiegamere. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Benbjo skrev (1 time siden): De færreste spill er 40 timer lange eller mer. Dessuten er ikke Cyberpunk 40 timer langt, men over 200. Altså 5 ganger så mye. Kommer jo helt an på hvordan du spiller. Om du, med begrenset tid, velger å spille på den tregeste måten der du tar alle sidequests og slikt framfor å kun spille hovedhistorien så er jo det din egen feil. Det kan fint være et 40t spill hvis du vil, ser det ut til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå