MultiGamerClub Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Kjøpte for 2 uker siden et HyperX Stinger Core PS4/Pro hodetelefoner som skulle brukes til pc evt konsoll senere. Dette har skurret på alt jeg har prøvd å bruke det på og butikken nekter å si at det er noe galt med det. Tok det til butikken, de plugget det inn i mobilen sin og det funket, men det funker ikke på pcen eller min egen mobil. Har prøvd mye, men likevel funker det ikke. Hva er mulighetene for å få pengene tilbake eller bytte det inn? Hater drama men også lei av at de ønsker å krangle når produktet ikke funker etter så lite tid. Vet ikke hvordan det funker på demmes mobil men her funker det ikke i det hele tatt 😐 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Ta en video av problemet, gjerne på 2-3 enheter. Da har du dokumentasjon på feilen som du kan vise butikken. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 25. november 2020 Forfatter Del Skrevet 25. november 2020 Axefjord skrev (På 24.11.2020 den 7.58): Ta en video av problemet, gjerne på 2-3 enheter. Da har du dokumentasjon på feilen som du kan vise butikken. Tok med video av problemet til den lille butikken, men de plugget den i mobilen sin igjen og PCen.. Sa lyden funket og ville ikke bikke. Uansett hvor mye jeg sa at jeg ikke har hatt noe glede av den sa han at den fortsatt fungerte for han. Usikker hva mer bevis jeg trenger når han bare plugger den i sin egen maskin å sier det funker.. 🙃 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 (endret) Faktisk trenger du ikke noe mer bevis. Om du velger å reklamere så har butikken bevisbyrden de første 6mnd. Altså må de kunne sannsynliggjøre at det er noe feil med mobilen og pc'en din, evt at det ikke er feil med produktet deres. Jeg ville gitt butikken en skriftlig beskjed om at du har prøvd headsettet på 2-3 forskjellige enheter der du har samme problem. Og at du velger å reklamere på produktet. Be om en løsning innen f.eks ei uke, og at om dere ikke finner en løsning, så sender du saken til forbrukerrådet. Les mer på Forbrukerrådets nettsider. Forhåpentligvis gir butikken seg før du kommer så langt 🙂 Endret 25. november 2020 av Axefjord Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Axefjord skrev (På 25.11.2020 den 22.28): Altså må de kunne sannsynliggjøre at det er noe feil med mobilen og pc'en din, evt at det ikke er feil med produktet deres. Akkurat det har de vel allerede gjort. Til trådstarter; Hvis det er mye rusk og rask eller støv i inngangene, så vil det kunne føre til at headsettet ikke fungerer. Og noen kan fungere dårligere enn andre. Har du forsøkt et annet headsett på de samme tingene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå