mamalama Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Hei :) Har en 10-åring som har en playstation 4 pro og ønsker seg tastatur og mus til denne. Det går stort sett i Fortnite... Han sparer nå til å kjøpe seg pc, så derfor lurer jeg på om det er noen spesielle tastaturer som er laget for begge deler, eller vil alle kunne brukes både til konsoll og pc? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Du må sjekke om spilla støtter mus og tastatur. De fleste vil fungere på PS4 men det er ikke gitt at alle spill støtter mus og tastatur. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 mamalama skrev (14 minutter siden): Han sparer nå til å kjøpe seg pc, så derfor lurer jeg på om det er noen spesielle tastaturer som er laget for begge deler, eller vil alle kunne brukes både til konsoll og pc? Jeg vet ikke om noen spesielle som er laget for begge deler. De fleste (alle?) USB-tastatur/mus skal funke med PS4. Men det krever nok litt tukling i innstillinger for at de skal virke som på en PC i fortnite. Ref sedsberg sitt innlegg; Fortnite skal støtte tastatur/mus på PS4. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 PS4 har support for mus og tastatur, men titlene som støtter det må velges med omhu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå