Namsmannen Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Sliter mye med å forstå matte 2py. Har tatt opp faget 3 ganger og strøket alle gangene. Liksom, jeg kan forstå noe av det som står i boka, men så er det mye jeg ikke forstår og trenger å få det inn med teskje. Kanskje litt krevende å forklare til meg, men med litt tålmodighet og mye spm kommer jeg til å forstå. Jeg kan betale, og vi kan bli enige om pris. Noen her som vil? Hadde satt så stor pris på det! 1 Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Hei igjen Ja, jeg har 6'er i både 2py og 1py, så vi kan sikkert få til noe Lenke til kommentar
Namsmannen Skrevet 23. november 2020 Forfatter Del Skrevet 23. november 2020 Stu1 skrev (9 minutter siden): Hei igjen Ja, jeg har 6'er i både 2py og 1py, så vi kan sikkert få til noe Hvor kan jeg snakke med deg? Har du snap? Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Just now, Namsmannen said: Hvor kan jeg snakke med deg? Har du snap? Ja, du kan gjerne adde meg på snap Må si ifra om at jeg har 2 eksamener nå i desember, så er ikke sikkert jeg kan prate så mye nå Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Se her Masse folk på forumet som er villige til å hjelpe deg, helt gratis Lenke til kommentar
sokken86 Skrevet 17. april 2023 Del Skrevet 17. april 2023 Chris93 skrev (På 23.11.2020 den 13.41): Se her Masse folk på forumet som er villige til å hjelpe deg, helt gratis Off topic. Jeg følger begge disse trådene men jeg skjønner heller ikke så mye av matte 2p-y. Føler folk blir irritert når jeg stiller spørsmål i matteassistent tråden. Burde jeg heller ta det i denne tråden eller starte en ny en? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. april 2023 Del Skrevet 17. april 2023 Folk blir ikke irriert av at du spør så lenge du viser at du arbeider med det. Necrobumping og kapring av tråder derimot er dårlig forumetikette... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå