Gå til innhold

Er det mange som bruker dual monitor ++

Kei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Specsen på pc er i siggen min. Det flyter helt fint. Det kommer helt ann på hvilket fly jeg bruker. Da jeg har kjøpt noen payware fly blir disse noe krevende. Ivertfall med 3d skyer på. Men fps ligger vel på rundt 20 låst med ett noe fps vennlig fly jeg kjøpte en gang i tiden kalt Dreamfleet Boeing 737.

Lenke til kommentar

Ja noe slikt hadde vært noe. Jeg har også sett at det har kommet 30 tommer lcd skjermer. Hadde også vært fett med 5 slike. ;)

IGI2 har jeg prøvd på tre skjermer hjemme og det rocker fullstendig. :thumbs:

Det bildet av fiskene er foresten fra demo cd'en til Matrox som fulgte med kortet. Det ser sinnsykt bra ut.

Endret av Jan-Inge
Lenke til kommentar

Jeg bruker hjemme to skjermer. Synnes egentlig det blir litt voldsomt med totalt 3200x1200 oppløsning, med en 21" skjerm og en 19" skjerm. Den andre skjermen står også plassert dessverre slik at den er litt langt unna. Jeg bruker et GF4 4600Ti skjermkort.

Lenke til kommentar
Kjører dual på "tumleboksen" hjemme, er litt allright når en driver med surfing, mail, mirc o.l. Personlig håper jeg Longhorn inneholder endel nyvinninger på dual/multimonitorsiden, det hadde vært fint med et system som klarte å f.eks kjøre et spill i et vindu mens mirc kunne tikke videre i det andre.

Det er fullt mulig med Ati kortene hvertfall. Jeg kan sitte og surfe og spille og suse med mitt på pc-skjermen, mens jeg kan la en film rulle på andre skjermen eller tven.

Lenke til kommentar

Eg har 2 stk monitor som er maks på mitt R9700 kort og kunne ikkje gått tilbake til 1 nå. :love:

Når eg spiller så kan eg ha andre vinduer og programm i den andre skjermen. Men du må Alt+Tab for å komme over uansett.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

funker det med spill på dual monitor på atiR skjermkorta? prøvte på Prince of persia og AVP2 og NWN men fikk ikke til er det noen soft man kan laste ned?

og hvordan får dere til og se film på dual? :cool:

Endret av Kei
Lenke til kommentar

X2 the threat støtter flere skjermer og ser utrolig pent ut, er nok verdt en titt for dere som er heldige nok til å ha flere monitorer sniff..

Kanskje når jeg kjøper meg ny skjerm kan jeg bruke den gamle 17 som ekstra, men hvis jeg må taskswitche for det blir det halvveis meningsløst..hadde vært fett å hatt mulig til å unngå taskswitch med multiple skjermer.

Janster

Lenke til kommentar
Kjører dual på "tumleboksen" hjemme, er litt allright når en driver med surfing, mail, mirc o.l. Personlig håper jeg Longhorn inneholder endel nyvinninger på dual/multimonitorsiden, det hadde vært fint med et system som klarte å f.eks kjøre et spill i et vindu mens mirc kunne tikke videre i det andre.

Det er fullt mulig med Ati kortene hvertfall. Jeg kan sitte og surfe og spille og suse med mitt på pc-skjermen, mens jeg kan la en film rulle på andre skjermen eller tven.

9800PRO'n min blir og død på skjerm to når jeg fyrer opp spill. Jeg snakker ikke om kabal o.l. men f.eks BF1942 og musikkvideoer funker dårlig. Hvordan det er med spill og TV (fra TV ut) vet jeg dog ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...