b0berg Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er dette brukbart til en som ikke trenger så sinnsykt god lyd? Har dere en sub å anbefale også? Har fronthøytalere allerede. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 svarten kom visst 3 ganger! mod, kan du slette 2 stykker? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg tror du kan slette de selv, og Extigy mener jeg skal ha veldig bra lyd. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 nei finner ikke noe sletteknapp. Vet du om Logitech z-640 er noe bra med Extigy? Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvorfor extigy? Om du skal ha et kort i den klassen, kan du like greitt gå for et vanlig audigy2. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er det et lydkort som heter extigy eller er det audigy du mener? Ble litt forvirret. Jeg har selv audigy 2 og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er ikke Extigy "Audigy" til bærbare ? Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Jeg tror det ligger litt i navnet... Extigy... Kan det ha noe med at det er eksternt kanskje?!? hmm... Se hos Soundblaster og hos Komplett Endret 5. januar 2004 av Darth Godo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvorfor extigy? Om du skal ha et kort i den klassen, kan du like greitt gå for et vanlig audigy2. Tja, kanskje han har en laptop, eller han har en Shuttle med PCI-plassen opptatt. Extigy finnes for en grunn. Lenke til kommentar
haasnes Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Creative har 3 eksterne usb-lydkort: Audigy 2 NX (kr. 1060) Extigy (kr. 1637) MP3+ (kr. 454) Skal du kjøpe nytt, bør du nok sjekke ut Audigy 2 NX i stedet. Denne bruker USB2 og støtter 7.1 lyd. - Henrik Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Creative har 3 eksterne usb-lydkort: Audigy 2 NX (kr. 1060) Extigy (kr. 1637) MP3+ (kr. 454) Skal du kjøpe nytt, bør du nok sjekke ut Audigy 2 NX i stedet. Denne bruker USB2 og støtter 7.1 lyd. - Henrik Hvilket av dem har best kvalitet på lyden da? Har ikke så særlig bruk for 7.1 når jeg bare spiller og hører på musikk Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvilket av dem har best kvalitet på lyden da?Har ikke så særlig bruk for 7.1 når jeg bare spiller og hører på musikk Ingen av dem.. Gå for noe annet enn Creative. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Har Extigy som dere snakker om, og må si meg meget fornøyd med den. Kan også brukes som en billig 5.1 stand-alone device slik at du kobler den til DVD-spilleren og får ekte 5.1 lyd med pc-høytalere. Bare spør hvis du lurer på noe mer Endret 5. januar 2004 av suzze Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Hvilket av dem har best kvalitet på lyden da?Har ikke så særlig bruk for 7.1 når jeg bare spiller og hører på musikk Ingen av dem.. Gå for noe annet enn Creative. så de har like god kvalitet alle 3? Det tviler jeg på, det er jo 1000 kr forskjell mellom den Extigy og Mp3. Hvilken av DE tre har best kvalitet? Lenke til kommentar
woophie Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Du som hadde dette "lydkortet". Er det mulig å forandre midilyder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå