Gå til innhold

Mouse Skatez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har droppet de nå det siste halvåret etter å ha brukt de et halvt års tid. Jeg synes de blir fort slitt, og det er bedre å ha føttene rett på matta enn slitte og flisete skatez. Jeg synes også de er litt knotete å klippe riktig til intellimouse explorer 3.0. De funker bra når de er nye men jeg gidder ikke å måtte bytte for sikkerhets skyld før hver klan trening.

Lenke til kommentar

bah, de holder iallefall 6mnd med "normalt" bruk før de må byttes(dvs den uber glatte følelsen forsvinner før det, men de er bedre enn standard føttene i ca 6mnd..)...1 uke?? da råpuler dere musa som HEL ....

de festes som teip, og de er lette å få av. men etterlater seg litt sticky ja...er jo bare å skrape av, og evl. fjerne med varmt vann, men beste er å legge på nye mouse skatez ;)

de fungere fordi overflaten som vender ned er utrolig glatt rett og slett :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
bah, de holder iallefall 6mnd med "normalt" bruk før de må byttes(dvs den uber glatte følelsen forsvinner før det, men de er bedre enn standard føttene i ca 6mnd..)...1 uke?? da råpuler dere musa som HEL ....

de festes som teip, og de er lette å få av. men etterlater seg litt sticky ja...er jo bare å skrape av, og evl. fjerne med varmt vann, men beste er å legge på nye mouse skatez ;)

Da fikk du i såfall en ny prototype siden alle som har eller har hatt skatez klager på at de blir fort slitt :ermm:

Lenke til kommentar

:thumbup: Ja minst 6 mnd!!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Med mitt bruk så holder de lenge. Har ikke skiftet på over et halvår, og da hadde de også vært der lenge.

Det kan jo kanskje ha noe med at jeg ikke dreper musen når jeg fragger, og ei heller er medlem i noen clan siden mangelen på nett når jeg er på hybelen er relativt dårlig (#¤%¤# telenors feil så klart), og her hjemme er det bare ISDN.

De slites ikke så fælt ved "rett bruk" (dvs. ikke bruk musen til å avlaste sinne/stress og hånden skal hvile på musen, ikke prøve å få den til å stå fast i musmatta som enkelte gjør).

Når du bytter, bruk isopropanol (kondensfjerner) til å fjerne restene av gamle skates.

Forresten så er skates mye bedre enn å slite føttene på musen. Da jeg fikk mine skates var min everglide matte mer hvit enn svart (plastrester fra føttene som var slitt av :scared: )

Lenke til kommentar

fatter ikke hvordan dere får disse til å vare i 6 mnd. Hvor mye spiller dere egentlig? Selv spiller jeg ofte et par timer daglig, bruker fUnc surface 1030 matte, og intellimouse explorer 3.0 mus. At de bare varer en uke er kansje satt litt på spissen men jeg tror ikke jeg har opplevd at skatez har vart så lenge som en måned.

Lenke til kommentar

hvor for de blir slitt kommer mye ann på musmatte og på hvor mye vekt du legger på musa

func sliter spesielt fort ned skatez om man er tung på hånda

men skatez funker bra i minst 2-3 måneder til meg

har func + Ms intel ex 3.0

Endret av Treat
Lenke til kommentar
fatter ikke hvordan dere får disse til å vare i 6 mnd. Hvor mye spiller dere egentlig? Selv spiller jeg ofte et par timer daglig, bruker fUnc surface 1030 matte, og intellimouse explorer 3.0 mus. At de bare varer en uke er kansje satt litt på spissen men jeg tror ikke jeg har opplevd at skatez har vart så lenge som en måned.

har hørt at func sliter ja....

En jeg kjenner som har funk (CS-spiller forresten) sier at det var bedre uten skatez med func matten.

Jeg for min del har Everglide Giganta og kan ikke klare meg uten skatez

Lenke til kommentar
Til mitt bruk holder de i noen måneder. Til MX500/700 holder en pakke til fire ladninger da museføttene er veldig små. Det gjør at det går ca en pakke på et år. 50 kr per år blir ikke for mye for meg.

enig, jeg kjøpte en pakke for 1.5 år siden elns først nå i forrige uke gikk den tom...50kr elns på 1.5år er ikke mye penger :)

jeg spillte forresten ganske heftig mye CS i denne perioden...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...