Pey'J Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Hei! Vet noen hvordan man fester/bruker føttene som fulgte med kabinettet mitt, et Aashima M-600 Big Tower? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Kandidaten fortår ikke spørsmålet :?: Festa mine med medfølgende skruer. Disse var av typen kabinettskruer (alt for korte), så jeg kommer til å erstatte dem med bolt-skive-mutter i tidens fylde. Vurderte dobbelsidig tape, men det er vel ikke særlig solid :smile: Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 eh.. satsa på at det er det kabinettet eg har.. (har eit Aashima BigTower, men vett ikkje om det heiter M-600) Ja, det var litt vanskelig å forstå korleis ein skal festa dei føttene, men sånn som eg gjorde det var det berre til å plassera føttene _under_ :razz: kabinettet, slik at du får 2-3 hull på føttene som matcher med dei på kabinettet, så berre skrur du fast... Det verkar litt ustabilt og vinglete, men det står faktisk ganske stødig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå