Bjerknez Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Er det noen her som vet hvorfor ikke min iPad Pro 11 vil lade med en slik magnetisk kontakt? kjøpte noen slike USB kabler med magnetisk kontakt (USB-C). Jeg vet at disse går til både lading og sync da dem fungerer på hodetelefonene jeg har, og jeg. Får også brukt dem til og overføre data etc. USB kabelen virker ikke med apple sin orginale lader eller en 5V 2.1amp tredjepartslader. iPad lader selvsagt med den orginale laderen uten den magnetiske adapteret isatt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 (endret) Bjerknez skrev (4 minutter siden): kjøpte noen slike USB kabler med magnetisk kontakt (USB-C) Hvilke? Endret 21. november 2020 av mobile999 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. november 2020 Forfatter Del Skrevet 21. november 2020 Disse: http://fonken.net/fonken.net/product/index.php?lang=en&metid=55&pseudo_jump=1&pcok=pc Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Jeg tror ikke disse vil virke på Ipad evt. Iphone. Har du testet med en (android) enhet som støtter Qualcomm Quick Charge? (Jeg har sjekket usb-c versjonen. Du linket til micro usb.) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. november 2020 Forfatter Del Skrevet 21. november 2020 mobile999 skrev (9 minutter siden): Jeg tror ikke disse vil virke på Ipad evt. Iphone. Har du testet med en (android) enhet som støtter Qualcomm Quick Charge? (Jeg har sjekket usb-c versjonen. Du linket til micro usb.) Har ingen android enheter i huset desverre. Ok, poenget var at jeg egentlig skulle bruke dem til noe annet uansett, så ingen krise, men da vet jeg det. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Generelt er Apple-produkter mer kresne på hva de får strøm fra - det må være kompatibelt annet enn at det fysisk passer sammen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Bjerknez skrev (8 timer siden): Disse: http://fonken.net/fonken.net/product/index.php?lang=en&metid=55&pseudo_jump=1&pcok=pc Du har linket til mikro USB. Finnes ikke iPader med mikrousb. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. november 2020 Forfatter Del Skrevet 22. november 2020 Nimrad skrev (16 timer siden): Du har linket til mikro USB. Finnes ikke iPader med mikrousb. Jeg vet. Men ellers er den lik. Man får den med USB C også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå