kUaMooMoo Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Har ikke hatt Sport Premium på lenge grunnet pris. Men logget inn på telia.no, så fikk jeg et tilbud på mine sider. 299kr i måneden for Sport Premium. Hyggelig overraskelse Tenkte det var greit å tipse om dette Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 (endret) Det var ikke så verst. Regner med at det er kun lineært? Eller kan du også se kanalen i Telias nett-tv spiller? Endret 21. november 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
keepRunning Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Jeg fikk det samme for Sumo i ett halvt år, med forbehold om at man bandt seg i ett år. Dvs. prisen økte etter halvåret. Personlig har jeg gått over til IPTV. 800kr for 6 måneder. Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 21. november 2020 Forfatter Del Skrevet 21. november 2020 (endret) 4 hours ago, Snikpellik said: Det var ikke så verst. Regner med at det er kun lineært? Eller kan du også se kanalen i Telias nett-tv spiller? Kan benyttes i Telia Play appen så lenge du er på ditt eget hjemmenettverk. Så kamp på iPaden i stad. Ser på kabel boksen nå. Tenker du nett-tv som i en spiller via nettleser? Om det er tilfellet så vet jeg ikke om det finnes Endret 21. november 2020 av kUaMooMoo Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 21. november 2020 Forfatter Del Skrevet 21. november 2020 4 hours ago, keepRunning said: Jeg fikk det samme for Sumo i ett halvt år, med forbehold om at man bandt seg i ett år. Dvs. prisen økte etter halvåret. Personlig har jeg gått over til IPTV. 800kr for 6 måneder. Dealen jeg viser til er ut sesongen, ingen binding Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 kUaMooMoo skrev (4 minutter siden): Kan benyttes i Telia Play appen så lenge du er på ditt eget hjemmenettverk. Så kamp på iPaden i stad. Ser på kabel boksen nå. Tenker du nett-tv som i en spiller via nettleser? Om det er tilfellet så vet jeg ikke om det finnes Ja, Telia Play (gamle Get nett tv) er vel slik at man kan se kanalene man har uansett hvor man befinner seg, i nettleseren. Spørsmålet er da om det virker med Sport Premium også, og på den måten eliminerer behovet for Sumo. Men ser kanskje ut som det ikke går Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 21. november 2020 Forfatter Del Skrevet 21. november 2020 2 hours ago, Snikpellik said: Ja, Telia Play (gamle Get nett tv) er vel slik at man kan se kanalene man har uansett hvor man befinner seg, i nettleseren. Spørsmålet er da om det virker med Sport Premium også, og på den måten eliminerer behovet for Sumo. Men ser kanskje ut som det ikke går Virker ikke sånn nei. Må være på eget nett for å bruke det i Telia Play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå