Espen Jansen Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Verdens beste spillmusikk har fått et rytmespill som (nesten) står i stil. ANMELDELSE: Kingdom Hearts: Melody of Memory Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Så dette tullet er liksom bedre enn BotW? Eeeeh. Nei! Lenke til kommentar
Iki Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 DKC skrev (56 minutter siden): Så dette tullet er liksom bedre enn BotW? Eeeeh. Nei! Zelda ble anmeldt av Andreas, dette ble anmeldt av Espen. Ikke nok med at ulike personer har ulike preferanser, så har de også ulike måter å gi poeng til spill. For enkelte er nok dette spillet langt bedre enn botw. 2 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 7 hours ago, DKC said: Så dette tullet er liksom bedre enn BotW? Eeeeh. Nei! De er i forskjellig sjanger så det blir feil å sammenligne de. Og personlig så syntes jeg BotW var mer irriterende enn underholdende. Anmeldelser er personlige ikke objektive. Jeg ville nok gitt det 6 eller 7 av 10 selv. 2 Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 DKC skrev (8 timer siden): Så dette tullet er liksom bedre enn BotW? Eeeeh. Nei! Eg trur kanskje du må innsjå at det er fleire folk som skriv anmeldingar for Gamer. Det var mange skriblentar som dro fram BOTW som eitt av sine favorittspel fra 2017. https://www.gamer.no/artikler/feature-her-er-vare-personlige-favorittspill-fra-2017/415084 Fin anmelding, Espen! 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Nå må dere ikke ødelegge vitsen som DKC og andre har holdt gående i ... *sjekker kalenderen* ... snart 200 uker da, folkens. 4 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 22. november 2020 Forfatter Del Skrevet 22. november 2020 Å kalle noe en vits impliserer vel at det er morsomt? 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Cudos for bra første post! Den slo an! On topic så er dette et spill jeg kunne tenke meg å spille, fantastisk musikk i hele KH serien. Plukker det sikkert opp på tilbud eller noe senere. Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Arodem skrev (18 timer siden): Nå må dere ikke ødelegge vitsen som DKC og andre har holdt gående i ... *sjekker kalenderen* ... snart 200 uker da, folkens. Never forget! 😛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå