kad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Skulle levere telefon laderen på service pga at den slutet å virke! han sa jeg kunne levere den selv så gikk det fortere enn at dem sendte den inn til service! Jeg spøret hvor jeg skulle levere den? nei, det viste han ikke! men hvis dem sendte den inn så tok det minst 4 uker! Er det noen andre som har opplevd noe lignene? Endret 4. januar 2004 av kad Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det var jo ikke akkurat god service. Selv handler jeg nesten alltid på nettet, og de gangene jeg har måttet levere noe til service, så har jeg levert det til en lokal repratør (med tillatelse fra nettbutikken jeg handlet hos da), og det har aldri vært ett problem. Men nå vet ikke jeg om du handlet over nett eller direkte i butikk.... Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Det var jo ikke akkurat god service. Selv handler jeg nesten alltid på nettet, og de gangene jeg har måttet levere noe til service, så har jeg levert det til en lokal repratør (med tillatelse fra nettbutikken jeg handlet hos da), og det har aldri vært ett problem. Men nå vet ikke jeg om du handlet over nett eller direkte i butikk.... Jeg har handlet den i en butikk! Men han veit ikke hvor det ligger en repratør!! det syns jeg er "bra" !! Hva har han gjør i en sån butikk da Han hadde vel passet bedere på en kebab shappe mener jeg enn i en tele butikk Det jeg mener er at folk som selger et produkt bør kunne litt mer en bare taste prisen på kassa!! Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jobber en i en butikk (uansett hvilken) så er det viktig med kunnskap, en skal i teorien vite alt om alle produkter i butikken, dette er jo for å yte best mulig service. En skal også, hvis en ikke vet svaret, finne svaret...vet en ikke hvilken repratør som er tilknyttet butikken, da får man ganske enkelt si det til kunden, men også da si at en skal finne ut av det. Har en ikke mulighet til å finne ut av det den dagen, da bør/må en få kontakt informasjon fra kunden. Så er det bare å ringe opp kunden når en har funnet ut av sakene. ( Er i allefall dette jeg har lært, og jeg er utdannet butikkmedarbeider ) Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Å svare kunder på den måten jeg fikk er ikke serlig bra! dem ha iallefall mistet meg som kunde! Det er vel et ordtak som sier! Vis man har en misfornøyd kunde må han ha 100 fornøde ! Endret 4. januar 2004 av kad Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jo..noe sånt... For får man en misfornøyd kunde..så sprer jo den kunden det negative videre..og da trengs mange gode rykter for å forbedre det..men jeg vet ikke om det faktisk er sånn da...men jeg lærte det faktisk av min første sjef Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg skal iallefall sørge for å spre det negative videre til dem jeg kjenner Endret 4. januar 2004 av kad Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg skal iallefall sørge for å spre det negative videre til dem jeg kjenner Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Scenario Personen i kassen er leid inn som hjelp ettersom sjefen er på ferie, og ingen andre enn denne personen var villige til å jobbe rundt jule-tider. Personen hadde ikke særlig mye kompetanse, men sjefen tenkte det var bedre enn ingenting... Lite sannsynlig sier du...? Det sier jeg også... men det kan være Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Scenario Personen i kassen er leid inn som hjelp ettersom sjefen er på ferie, og ingen andre enn denne personen var villige til å jobbe rundt jule-tider. Personen hadde ikke særlig mye kompetanse, men sjefen tenkte det var bedre enn ingenting... Lite sannsynlig sier du...? Det sier jeg også... men det kan være Men da er det jo bedre å faktisk forklare situasjonen for kunden da... Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 den episoden i butikken var i november lenge før jul Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Scenario Personen i kassen er leid inn som hjelp ettersom sjefen er på ferie, og ingen andre enn denne personen var villige til å jobbe rundt jule-tider. Personen hadde ikke særlig mye kompetanse, men sjefen tenkte det var bedre enn ingenting... Lite sannsynlig sier du...? Det sier jeg også... men det kan være Men da er det jo bedre å faktisk forklare situasjonen for kunden da... Ikke alle 15 årige vikarer som klarer å tenke på alt... Ok da, du vinner! Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Scenario Personen i kassen er leid inn som hjelp ettersom sjefen er på ferie, og ingen andre enn denne personen var villige til å jobbe rundt jule-tider. Personen hadde ikke særlig mye kompetanse, men sjefen tenkte det var bedre enn ingenting... Lite sannsynlig sier du...? Det sier jeg også... men det kan være Men da er det jo bedre å faktisk forklare situasjonen for kunden da... Ikke alle 15 årige vikarer som klarer å tenke på alt... Ok da, du vinner! Uansett...personlig ville jeg aldri ansatt en 15 åring i noe annet en kiosk eller dagligvare butikk Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 han i kassa er nok fast ansatt! for han har jeg sett der mange ganger og har vert med dama når hun kjøpte seg ny telefon for ca 4-5 månder siden Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Litt off topic, men: Kjøpte Skjermkort hos Spaceworld, leverte til repp fordi det var ødelagt og ble lovet et nytt hvis det tok mer enn 2 uker. Etter 4 uker har jeg fortsatt ikke fått noe, selv når jeg tar med meg loven ned og krever lånekort. har prøvd det fra dag 1. Muttern måtte ringe ned. Da skulle de plutselig bestille et nytt et... Møkksekker ass...! Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Scenario Personen i kassen er leid inn som hjelp ettersom sjefen er på ferie, og ingen andre enn denne personen var villige til å jobbe rundt jule-tider. Personen hadde ikke særlig mye kompetanse, men sjefen tenkte det var bedre enn ingenting... Lite sannsynlig sier du...? Det sier jeg også... men det kan være Men da er det jo bedre å faktisk forklare situasjonen for kunden da... Ikke alle 15 årige vikarer som klarer å tenke på alt... Ok da, du vinner! Han var vel rundt 30 Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Litt off topic, men:Kjøpte Skjermkort hos Spaceworld, leverte til repp fordi det var ødelagt og ble lovet et nytt hvis det tok mer enn 2 uker. Etter 4 uker har jeg fortsatt ikke fått noe, selv når jeg tar med meg loven ned og krever lånekort. har prøvd det fra dag 1. Muttern måtte ringe ned. Da skulle de plutselig bestille et nytt et... Møkksekker ass...! Hadde det vært meg hadde jeg nektet å forlate butikken før jeg fikk et nytt! eller dem får ringe snuten til å hente meg! men jeg hadde kommet tilbake dagen etter og gjort akurat det samme Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Når man leverer en tlf lader som ikke virker og har med kvittering skal forhandleren kunne bytte den med en gang, uten at kunden må vente på at den kommer tilbake fra rep. Slik skulle det ha vært. Lenke til kommentar
kad Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Når man leverer en tlf lader som ikke virker og har med kvittering skal forhandleren kunne bytte den med en gang, uten at kunden må vente på at den kommer tilbake fra rep.Slik skulle det ha vært. Ja det synes jeg å! det er jo bare en dings med ledning ikke en telefon til flere tusen Endret 4. januar 2004 av kad Lenke til kommentar
caluna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jobber en i en butikk (uansett hvilken) så er det viktig med kunnskap, en skal i teorien vite alt om alle produkter i butikken, dette er jo for å yte best mulig service. En skal også, hvis en ikke vet svaret, finne svaret...vet en ikke hvilken repratør som er tilknyttet butikken, da får man ganske enkelt si det til kunden, men også da si at en skal finne ut av det. Har en ikke mulighet til å finne ut av det den dagen, da bør/må en få kontakt informasjon fra kunden. Så er det bare å ringe opp kunden når en har funnet ut av sakene. ( Er i allefall dette jeg har lært, og jeg er utdannet butikkmedarbeider ) Enig med deg, men hvis en f.eks jobber i en telebutikk, er det vanskelig/ umulig å vite absolutt alt om alle produkter som selges, det kommer jo nye telefoner på markedet hele tiden og vite alt om alle i detalj går vel ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå