Gå til innhold

Elendig service


kad

Anbefalte innlegg

Skulle levere telefon laderen på service pga at den slutet å virke!
han sa jeg kunne levere den selv så gikk det fortere enn at dem sendte den inn til service!
Jeg spøret hvor jeg skulle levere den? nei, det viste han ikke! :thumbdown:
men hvis dem sendte den inn så tok det minst 4 uker! :angry:

Er det noen andre som har opplevd noe lignene? Endret av kad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo ikke akkurat god service.

 

Selv handler jeg nesten alltid på nettet, og de gangene jeg har måttet levere noe til service, så har jeg levert det til en lokal repratør (med tillatelse fra nettbutikken jeg handlet hos da), og det har aldri vært ett problem.

 

Men nå vet ikke jeg om du handlet over nett eller direkte i butikk....

Lenke til kommentar
Det var jo ikke akkurat god service.

 

Selv handler jeg nesten alltid på nettet, og de gangene jeg har måttet levere noe til service, så har jeg levert det til en lokal repratør (med tillatelse fra nettbutikken jeg handlet hos da), og det har aldri vært ett problem.

 

Men nå vet ikke jeg om du handlet over nett eller direkte i butikk....

Jeg har handlet den i en butikk!

 

Men han veit ikke hvor det ligger en repratør!!

det syns jeg er "bra" !! Hva har han gjør i en sån butikk da :thumbdown:

Han hadde vel passet bedere på en kebab shappe mener jeg enn i en tele butikk :thumbup:

 

Det jeg mener er at folk som selger et produkt bør kunne litt mer en bare taste prisen på kassa!!

Lenke til kommentar

Jobber en i en butikk (uansett hvilken) så er det viktig med kunnskap, en skal i teorien vite alt om alle produkter i butikken, dette er jo for å yte best mulig service. En skal også, hvis en ikke vet svaret, finne svaret...vet en ikke hvilken repratør som er tilknyttet butikken, da får man ganske enkelt si det til kunden, men også da si at en skal finne ut av det. Har en ikke mulighet til å finne ut av det den dagen, da bør/må en få kontakt informasjon fra kunden. Så er det bare å ringe opp kunden når en har funnet ut av sakene. ( Er i allefall dette jeg har lært, og jeg er utdannet butikkmedarbeider :) )

Lenke til kommentar

Å svare kunder på den måten jeg fikk er ikke serlig bra!

dem ha iallefall mistet meg som kunde!

 

Det er vel et ordtak som sier! Vis man har en misfornøyd kunde må han ha 100 fornøde ! :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Endret av kad
Lenke til kommentar

Jo..noe sånt...

 

For får man en misfornøyd kunde..så sprer jo den kunden det negative videre..og da trengs mange gode rykter for å forbedre det..men jeg vet ikke om det faktisk er sånn da...men jeg lærte det faktisk av min første sjef :)

Lenke til kommentar

Scenario

 

Personen i kassen er leid inn som hjelp ettersom sjefen er på ferie, og ingen andre enn denne personen var villige til å jobbe rundt jule-tider. Personen hadde ikke særlig mye kompetanse, men sjefen tenkte det var bedre enn ingenting...

 

 

Lite sannsynlig sier du...? Det sier jeg også... men det kan være :)

Lenke til kommentar
Scenario

 

Personen i kassen er leid inn som hjelp ettersom sjefen er på ferie, og ingen andre enn denne personen var villige til å jobbe rundt jule-tider. Personen hadde ikke særlig mye kompetanse, men sjefen tenkte det var bedre enn ingenting...

 

 

Lite sannsynlig sier du...? Det sier jeg også... men det kan være :)

Men da er det jo bedre å faktisk forklare situasjonen for kunden da...

Lenke til kommentar
Scenario

 

Personen i kassen er leid inn som hjelp ettersom sjefen er på ferie, og ingen andre enn denne personen var villige til å jobbe rundt jule-tider. Personen hadde ikke særlig mye kompetanse, men sjefen tenkte det var bedre enn ingenting...

 

 

Lite sannsynlig sier du...? Det sier jeg også... men det kan være  :)

Men da er det jo bedre å faktisk forklare situasjonen for kunden da...

Ikke alle 15 årige vikarer som klarer å tenke på alt... :dontgetit:

 

 

Ok da, du vinner!

Lenke til kommentar
Scenario

 

Personen i kassen er leid inn som hjelp ettersom sjefen er på ferie, og ingen andre enn denne personen var villige til å jobbe rundt jule-tider. Personen hadde ikke særlig mye kompetanse, men sjefen tenkte det var bedre enn ingenting...

 

 

Lite sannsynlig sier du...? Det sier jeg også... men det kan være  :)

Men da er det jo bedre å faktisk forklare situasjonen for kunden da...

Ikke alle 15 årige vikarer som klarer å tenke på alt... :dontgetit:

 

 

Ok da, du vinner!

Uansett...personlig ville jeg aldri ansatt en 15 åring i noe annet en kiosk eller dagligvare butikk :)

Lenke til kommentar

Litt off topic, men:

Kjøpte Skjermkort hos Spaceworld, leverte til repp fordi det var ødelagt og ble lovet et nytt hvis det tok mer enn 2 uker. Etter 4 uker har jeg fortsatt ikke fått noe, selv når jeg tar med meg loven ned og krever lånekort. har prøvd det fra dag 1. Muttern måtte ringe ned. Da skulle de plutselig bestille et nytt et... Møkksekker ass...!

Lenke til kommentar
Scenario

 

Personen i kassen er leid inn som hjelp ettersom sjefen er på ferie, og ingen andre enn denne personen var villige til å jobbe rundt jule-tider. Personen hadde ikke særlig mye kompetanse, men sjefen tenkte det var bedre enn ingenting...

 

 

Lite sannsynlig sier du...? Det sier jeg også... men det kan være  :)

Men da er det jo bedre å faktisk forklare situasjonen for kunden da...

Ikke alle 15 årige vikarer som klarer å tenke på alt... :dontgetit:

 

 

Ok da, du vinner!

Han var vel rundt 30

Lenke til kommentar
Litt off topic, men:

Kjøpte Skjermkort hos Spaceworld, leverte til repp fordi det var ødelagt og ble lovet et nytt hvis det tok mer enn 2 uker. Etter 4 uker har jeg fortsatt ikke fått noe, selv når jeg tar med meg loven ned og krever lånekort. har prøvd det fra dag 1. Muttern måtte ringe ned. Da skulle de plutselig bestille et nytt et... Møkksekker ass...!

Hadde det vært meg hadde jeg nektet å forlate butikken før jeg fikk et nytt! eller dem får ringe snuten til å hente meg! men jeg hadde kommet tilbake dagen etter og gjort akurat det samme :devil::devil::devil::devil:

Lenke til kommentar
Når man leverer en tlf lader som ikke virker og har med kvittering skal forhandleren kunne bytte den med en gang, uten at kunden må vente på at den kommer tilbake fra rep.

Slik skulle det ha vært.

Ja :thumbs: det synes jeg å! det er jo bare en dings med ledning ikke en telefon til flere tusen

Endret av kad
Lenke til kommentar
Jobber en i en butikk (uansett hvilken) så er det viktig med kunnskap, en skal i teorien vite alt om alle produkter i butikken, dette er jo for å yte best mulig service. En skal også, hvis en ikke vet svaret, finne svaret...vet en ikke hvilken repratør som er tilknyttet butikken, da får man ganske enkelt si det til kunden, men også da si at en skal finne ut av det. Har en ikke mulighet til å finne ut av det den dagen, da bør/må en få kontakt informasjon fra kunden. Så er det bare å ringe opp kunden når en har funnet ut av sakene. ( Er i allefall dette jeg har lært, og jeg er utdannet butikkmedarbeider :) )

Enig med deg, men hvis en f.eks jobber i en telebutikk, er det vanskelig/ umulig å vite absolutt alt om alle produkter som selges, det kommer jo nye telefoner på markedet hele tiden og vite alt om alle i detalj går vel ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...