TheKims Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Raul07 skrev (1 minutt siden): Han har disse ram brikkene: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 2933MHz 16GB. Kan jo være der problemet ligger samtidig finner jeg det rart at det skal bottleneck 3080 så ekstremt at det gir mindre ytelse enn et 2070. Jeg tror ikke at det skal gi så stort utslag. Regner med at dere har sjekket at alle innstillinger i Geforce er som det skal være? Har dere prøvd DDU som Mumriken foreslo? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Vi skal prøve DDU når han er hjemme igjen. Kan oppdatere om vi finner ut av det 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Lykke til! Dere kan eventuelt prøve å sette kortet i en annen pc om dere har tilgang på det. Hvis det fungerer like dårlig der må det være defekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 (endret) Har dere prøvd å eventuelt sitte kortet it en annen PCI-slot? Var en eller annen som snakket om at de forskjellige slottene hadde forskjellig prioritet... Overhode ikke sikker på denne dog. Endret 21. november 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Du er helt sikker på at kortet sitter helt inn? Var en på reddit som slet med akkurat samme greia og da satt ikke kortet ordentlig på plass... 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Jeg skal muligens en tur til trådstarter i morgen og se på problemet. Skal da sjekke om kortet er skikkelig i. 1 Lenke til kommentar
Laffendo Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Fant dere ut av det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå