andesam Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det virker som om tastaturet ikke virker i photoshop cs (8). F.eks delete knappen virker ikke, og hurtigfunsjonene man får med ctrl og shift funker ikke (f.eks ctrl>i) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har du sjekket innstillingene der om du har f.eks disabled hurtigtastene? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 nei. Programmet reagerer på en del av tastene, men så fort det en hurtigtast med mer enn en tast (eks. D) så funker det ikke. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er det bare i PS det er sånn, hvis ikke så kan det være tastaturet ditt som har problermer med det. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 har ikke merka noe, ctrl>x\c\v funker hvertfall i windows og crtl>z...så jeg tror ikke det er noe galt med tastaturet. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 fant ut av en ting til; hurtigtastene funker i ImageReady.... Da må det være photoshop det er noe galt med....Ingen som har ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 på enkelte pirat kopier fungere ikkje hurtigtastene.... har du en slik vil eg nok anbefale at du skaffer deg lisens Du kan jo teste om det samme problemmet er i 30-dagers versjonen du kan laste ned hos Adobe... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 hvordan vet du det? har du en pirat kopi av det? Syntes det var litt merkelig at hurtigtastene ikke funker... kan jo se litt på google... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 nei faktisk ikkje, men det har vært tema på forskjellige forum.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 ok Har lest andre steder på internett at det kan være noe feil i photoshop(selv om det er orginalt) som gjøre at noen av hurtigtastene ikke funker. Har også lest at dette kan fikses, men jeg vet ikke hvordan. Er det noen som vet det? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ok Har lest andre steder på internett at det kan være noe feil i photoshop(selv om det er orginalt) som gjøre at noen av hurtigtastene ikke funker. Har også lest at dette kan fikses, men jeg vet ikke hvordan. Er det noen som vet det? Har testet trial-versjonen av CS , den fungerte helt fint hos meg... hmmm, merkelig, har Adobe begynt å rote det til for seg nu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå