Sancticus Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/1BodVe/hevder-aa-ha-omgaatt-koesystemene-til-coop-og-elkjoep-fikk-kjoept-150-pla?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 Grupperingen «Limited Heat» hevder å ha vært i stand til å forbigå nettbutikkenes køsystemer og på den måten sikre seg et sted mellom 150 og 200 Playstation 5-konsoller. Fremdeles noen som mener at dette ikke var ett problem og at man lett kunne skaffe seg PS5 hvis man bare gadd? Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Ser ut som eneste måten å omgåes dette problemet er at vi alle begynner å gjøre det samme https://chrome.google.com/webstore/detail/auto-refresh-plus-arp/hgeljhfekpckiiplhkigfehkdpldcggm Lenke til kommentar
Largie Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 (endret) Jeg har vært så forbanna på butikkene som naivt tror at alt gikk ryddig for seg... På github fant jeg en Bestbuy/Wallmart open source variant fra bird-bot (Nintendo switch harvesteren) som gjør disse kjøpa umenneskelig raskt, se min fork her https://github.com/large/PhoenixBot Min python erfaring er ikke spesiell god, men etter 2 timer scripting hadde jeg på plass Elkjøp produkter i handlekurven og lagersjekking. Det er for idiotisk enkelt å gjøre og det finnes plenty av proxier å bruke. Når de organiserer seg i kjøpegrupper får de noen lam som betaler utvikling og en adresse å sende varene til. Når nettbutikker har feil som kan utnyttes så blir ikke effekten liten heller da flere navn skaffer flere bokser. Håper retailere tar ansvar, men tviler. Derfor blir det bot-handling neste gang Edit: Jeg har ikke commitet Elkjop-klassen enda, men håper noen med mer python skills kan gjøre den bedre Endret 21. november 2020 av Largie 2 Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Largie skrev (På 21.11.2020 den 22.11): Jeg har vært så forbanna på butikkene som naivt tror at alt gikk ryddig for seg... På github fant jeg en Bestbuy/Wallmart open source variant fra bird-bot (Nintendo switch harvesteren) som gjør disse kjøpa umenneskelig raskt, se min fork her https://github.com/large/PhoenixBot Min python erfaring er ikke spesiell god, men etter 2 timer scripting hadde jeg på plass Elkjøp produkter i handlekurven og lagersjekking. Det er for idiotisk enkelt å gjøre og det finnes plenty av proxier å bruke. Når de organiserer seg i kjøpegrupper får de noen lam som betaler utvikling og en adresse å sende varene til. Når nettbutikker har feil som kan utnyttes så blir ikke effekten liten heller da flere navn skaffer flere bokser. Håper retailere tar ansvar, men tviler. Derfor blir det bot-handling neste gang Edit: Jeg har ikke commitet Elkjop-klassen enda, men håper noen med mer python skills kan gjøre den bedre Jeg må innrømme det frister å prøve ut dette. Jeg kan bare det fundamentale innenfor Python, og har ikke begynt med noe avanserte greier. Men - er dette kriminelt? Jeg vet elgigantene gir faen, men om de plutselig skulle snu, står man da i fare for å bli straffeforfulgt? Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Så bra at slike artikler får rottene fram i lyset. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 (endret) iblazeqt skrev (1 time siden): Jeg må innrømme det frister å prøve ut dette. Jeg kan bare det fundamentale innenfor Python, og har ikke begynt med noe avanserte greier. Men - er dette kriminelt? Jeg vet elgigantene gir faen, men om de plutselig skulle snu, står man da i fare for å bli straffeforfulgt? Hvis du koder, skal jeg gjerne prøve det for deg Føler meg rimelig "snytt" da jeg reserverte i april, og har forventet levering i mai 2021. Så må si meg rimelig mør på å "få tilbake min opprinnelige køplass" sett i nasjonalt perspektiv Om jeg da må albue meg frem igjen i køen med en Pyton-slange.......so be it! Endret 22. november 2020 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Largie Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 22 hours ago, iblazeqt said: Jeg må innrømme det frister å prøve ut dette. Jeg kan bare det fundamentale innenfor Python, og har ikke begynt med noe avanserte greier. Men - er dette kriminelt? Jeg vet elgigantene gir faen, men om de plutselig skulle snu, står man da i fare for å bli straffeforfulgt? Det er ikke kriminelt nei. Om kjøpet gjøres av maskin eller menneske har ingenting å si. Det er en bragd å få til en bot nå som de fleste retailere har blitt r***kjørt, noe som har fått guarden opp Jeg ser hos Elkjøp nå kommer captcha greier på de merkeligste steder. De som hele tiden har bekreftet at alt gikk riktig for seg... Lenke til kommentar
Hjemmekjemiker Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Men blir det flere salg eller driver dere å planlegger for PS6? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Det vil komme ut litt og litt bokser uten forvarsel nå. I går hadde cdon noen for salg, noe som gikk hus forbi av de fleste. Med en bot kan den varsle i f.eks en discord kanal at det finnes på lager. Men det krever litt programmering da 😁 Lenke til kommentar
Pære- Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Mener jeg leste en artikkel om en plug-in du kunne ha i chrome som varslet om endringer i lagerstatus hos diverse sider? Finnes jo flust av utenlanske sider som tracker lagerstatus, men mener man kunne programmere sin egen "lagersjekk" via en plug-in eller lignende? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Det finnes plugins for det ja, men ingen autokjøp. Jeg har sett på Elkjøps sitt opplegg og de har blitt mye mer obs på scripts ser det ut som... Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Hva heter den plugin ? ser nå at cdon solgte nettopp unna en del ps5, der måtte man bestille med personnummer Lenke til kommentar
gondron Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Gjekk på CDon for å sjekke, fikk ein i kurven, men da eg hadde funnet kortet og sku etale var den vekk igjenn. bug? Lenke til kommentar
Hjemmekjemiker Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Hva heter plugin for å holde koll på lagervarer? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå