thelebrity68 Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Utviklerkonkurranse: Lover 4,5 millioner til de som kan utvikle AI-verktøy mot korona Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Bortkastet tid særlig når vaksine kommer om noen måneder? Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Så hvis noen kommer med en faktisk løsning som IKKE er såkalt AI, så er ingen interessert? xD BS detector, folkens. Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Lage en AI for å begrense/stoppe smittespredning? Altså, først må du lobotomere mennesker til å bli dummere enn får, til en tilstand hvor de må få hjelp til å stå opp av senga. Problemet med AI er nettopp menneskers totale uberegnelighet. ‘AI’en’ må bygges til hver enkeltpersons telefon, som registrerer et bevegelsesmønster over tid, og registrerer uregelmessigheter i bevegelsesmønster. Deretter må den finne ut om andre mennesker er innblandet ved å synkronisere mot en sentralisert server i realtid, registrere dataen, verifisere, gi tilbakemelding til alle desentraliserte AI’er (telefoner), som så skal... ...Her stod hjernekapasiteten min av. Og det var bare veldig grovt sagt. Lykke til med å få et sånt system til å kjøre på dagens telefoner. Vi snakker telefoner, ikke futuristiske hjerneimplantater. Om jeg kunne bygge en sånn AI, ville jeg ikke ta i mot de 4,5 millioner, jeg ville patentsikre AI’en, og lisensiere den ut til skyhøye satser, som ville få Apple, Cisco, Microsoft, Intel, Facebook og ymse andre til å knele i støvet for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå