TheKims Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Hei. Er det kun hos meg at forumet har føltes tregt i det siste? Den står å laster i alt fra 2 til 5 sekunder før den nye siden popper opp, og får også feil meldinger titt og ofte som 504 Gateway time-out. Dette gjelder både på laptopen og min stasjonære, men ikke på mobilen av en eller annen grunn. Alle andre nettsider laster som normalt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Vi har mye trafikk pga. Playstation lansering. Vi har planer om å forbedre ytelse på forumet i tiden fremover. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 (endret) TheKims skrev (12 minutter siden): Hei. Er det kun hos meg at forumet har føltes tregt i det siste? Den står å laster i alt fra 2 til 5 sekunder før den nye siden popper opp, og får også feil meldinger titt og ofte som 504 Gateway time-out. Dette gjelder både på laptopen og min stasjonære, men ikke på mobilen av en eller annen grunn. Alle andre nettsider laster som normalt. Som nevnt, av Gavekort ovenfor her, vi har mye trafikk for tiden - men det er også noen ytelsesproblemer utenfor dette som vi jobber med. Er det spesifikke sider du opplever flere problemer med enn andre? Vi kjenner til at spesielt "mine innlegg" og "siste innlegg" har en tendens til å bruke lang lastetid, da de er ikke optimalisert og derfor ganske ressurskrevende. Endret 20. november 2020 av Slettet-404071 Lenke til kommentar
Biggdogg Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Dette problemet vedvarer, selv vanlige forumtråder vil bruke 5-10 sekunder på å laste, eller bare time ut. Sliter dere med et angrep av noen sort, eller er dette bare å forvente fremover ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå