RaptorStrike Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Santiano skrev (26 minutter siden): Kan man rapportere dem eller er sånt her lov I Norge? Tenker at finn burde fjerne dem. Er bare å rapportere alt til Finn. Skader jo ikke. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 (endret) Raul07 skrev (På 21.11.2020 den 22.03): Problemet begynner jo når mange tusen har lyst på noe og så sitter det folk med 5+ konsoller som kun kjøper for å tjene penger. Her har folks grådighet ødelagt flere lanseringer. Først var det disse grafikkortene der 1/4 av alle kort gikk rett på finn til helt latterlige priser. Nå ser vi det samme med PS5. Man må selsvagt ikke skatte på salg på noen PS5 konsoller men det er jo selvsagt surt at noen kun er inne på Elkjop på release kun for å tjene penger. Slik jeg tolker reglene plikter man å rapportere til myndighetene, dersom man driver med dette. Omsetter man for mer enn 50.000 totalt med videresalg i året, så plikter man å skatte av alt over 50.000 (korriger meg om jeg tar feil). Om disse faktisk skatter er en annen sak, men det er jo i så fall skatteunndragelse. Endret 12. desember 2020 av Aiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå