Gå til innhold

ANNONSE: Ny miljøvennlig ungdomsskole med Glasopor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med kun to fabrikker, begge lokalisert i Sør-Norge og kun den ene med nærhet til kai så antar jeg at fraktkostnadene blir høyere enn produktprisen i store deler av landet. Stemmer det? Til orientering: Jeg bor i Tromsø og følger med på mange byggeprosjekter her, men har til dags dato aldri hørt om noen som har brukt Glasopor her oppe.

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (13 minutter siden):

Med kun to fabrikker, begge lokalisert i Sør-Norge og kun den ene med nærhet til kai så antar jeg at fraktkostnadene blir høyere enn produktprisen i store deler av landet. Stemmer det? Til orientering: Jeg bor i Tromsø og følger med på mange byggeprosjekter her, men har til dags dato aldri hørt om noen som har brukt Glasopor her oppe.

Går det ikke an å bruke noe hvis frakten overstiger produktprisen? Er produktet for rimelig? I Sør-Norge brukes mye stein fra Kina uten at jeg har hørt om frakten utgjør mer eller mindre enn 50%. Alt jeg har kjøpt selv av pukk og grus så har frakt vært over 50%, selv for noen få km.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke ha noe tilbud, ønsker bare en generell kommentar om fraktpriser vs produktpriser i vårt langstrakte land.

Hadde jeg trengt et tilbud (jeg utelukker ikke at det kan skje i framtida) så tar jeg kontakt på epost i stedet for å skrive i et kommentarfelt.

:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...