K9BAI8FL Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 ANNONSE: Ny miljøvennlig ungdomsskole med Glasopor Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Med kun to fabrikker, begge lokalisert i Sør-Norge og kun den ene med nærhet til kai så antar jeg at fraktkostnadene blir høyere enn produktprisen i store deler av landet. Stemmer det? Til orientering: Jeg bor i Tromsø og følger med på mange byggeprosjekter her, men har til dags dato aldri hørt om noen som har brukt Glasopor her oppe. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Simen1 skrev (13 minutter siden): Med kun to fabrikker, begge lokalisert i Sør-Norge og kun den ene med nærhet til kai så antar jeg at fraktkostnadene blir høyere enn produktprisen i store deler av landet. Stemmer det? Til orientering: Jeg bor i Tromsø og følger med på mange byggeprosjekter her, men har til dags dato aldri hørt om noen som har brukt Glasopor her oppe. Går det ikke an å bruke noe hvis frakten overstiger produktprisen? Er produktet for rimelig? I Sør-Norge brukes mye stein fra Kina uten at jeg har hørt om frakten utgjør mer eller mindre enn 50%. Alt jeg har kjøpt selv av pukk og grus så har frakt vært over 50%, selv for noen få km. Lenke til kommentar
Glasopor AS Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Send en e-post til [email protected] med din forespørsel så sender vi deg et tilbud inkludert frakt. Vi har erfaring med leveranser til Tromsø og også enda lengre nord. Mvh Glasopor Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg skal ikke ha noe tilbud, ønsker bare en generell kommentar om fraktpriser vs produktpriser i vårt langstrakte land. Hadde jeg trengt et tilbud (jeg utelukker ikke at det kan skje i framtida) så tar jeg kontakt på epost i stedet for å skrive i et kommentarfelt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå