Arodem Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Skal fortelle en helt ny historie om agent 007. Hitman-studioet skal lage James Bond-spill Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 En ny Bond for Times Up eraen? I samme stil som den kommende filmen mon tro? Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Arodem skrev (5 timer siden): Skal fortelle en helt ny historie om agent 007. Hitman-studioet skal lage James Bond-spill Håper dere holder oss oppdatert på dette! Lenke til kommentar
Lush Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Spennende! Jeg gikk glipp av forrige 007 æra! Men digget det jeg fikk prøve hos kompiser og lest om i bladet Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Hype! Artig at en utvikler som har laget spill i en litt annen sjanger enn bare rene skytespill skal gi sin take på Bond. Har tro på at dette kan bli bra! 1 Lenke til kommentar
Vatox_ Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Når drøm blir til virkelighet. Bond spillene har vært et stort savn, etter gode spill som Nightfire og Everything or Nothing. Jeg var på nippet til å sende mail til IO når jeg spilte Hitman 2 og foreslå at de måtte prøve å sikre seg lisensen, som i mange år har støvet bort hos Activision. Tror ikke jeg har blitt så glad av en annonsering før. Håper historien er satt til på 50-tallet og tar mye inspirasjon fra Connery-æraen. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Her får vi krysse fingrene for svenskene og danskene 🤞🏻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå