Gjest Slettet-404071 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Nå som noen endelig begynner å få konsollen i hus, kan det være artig å se folkets oppsett. Del bilder av oppsettet i stua, og vis de uheldige som ikke har fått konsollen enda hva de har i vente. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Konklusjon. Den er et beist. Og absolutt den som gjør mest ut av seg i benken. Xbox Series X og Nintendo Switch for scale. 9 Lenke til kommentar
V3gard Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Førsteinntrykket er hvertfall meget godt. Alt fra menyer til innlasting av spill går meget kjapt, selve konsollen er mer eller mindre uten lyd og kontrollen ett kapittel for seg selv! Alle må prøve astros playroom. Fikk ikke til overføring av data fra gamle PS4, men kun en feilmelding om at noe gikk galt. Har ikke det mest spennende oppsettet, men ser godt hvor stor den er! 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Dette blir bra Kose dere med beistet dere få heldige! Lenke til kommentar
Populært innlegg Iki Skrevet 19. november 2020 Populært innlegg Del Skrevet 19. november 2020 Fikk beskjed fra Elkjøp om forsinkelse i leveringen. Fikk deretter beskjed om at jeg kom til å motta konsollen på fredag. Har nå mottatt konsollen på torsdag, altså på launch. Likevel mottar jeg av en eller annen grunn også en ekstra dualsense kontroller som kompensasjon for sen levering, av en eller annen grunn... Fikk spørsmål om jeg ville ha en sort kontroller, men de sendte en hvit. Denne kommer senere. Konsollen kom pakket i en brun pappeske. Ingen tegn utenpå at dette var en ps5. Esken til konsollen var betydelig mindre enn jeg først hadde trodd. På størrelse med en liten kaffetrakter. Forseglet med klistremerker, ingen tegn til å ha vært åpnet tidligere. Hvit pappeske med en ekstra papp rundt. Instruksjoner om åpning på toppen av esken. Lukter plast og papp, litt kanel. Liten eske med tilbehør på toppen, konsollen ligger under. Papp rundt konsollen, minner om eggekartong. Ikke noe mykt skum eller slikt. Konsollen er pakket inn i en pose. Veier ganske lite. Igjen mindre enn man skulle tro. Plasten på utsiden er matt hvit. Føles veldig premium ut. Minner om dyre høyttalere. Kontrolleren er tyngre. Litt større. Meget imponerende ergonomi. Fyller på en måte hendene. Plasten er lik den på konsollen. Knappene og spakene føles gode. Litt mer dempet enn ps4. Definitivt en oppgradering. Ladekabelen er dessverre litt kort. Samme lengde som den som fulgte med PS4. Vanlig åttetall strømledning til konsollen. Mye mindre og tynnere enn den til ps4. HDMI kabelen er veldig kort. Ser ut til å være 1 meter. Anbefaler en lengre. Grei kvalitet. Stativet føles litt billig. Lett og tynn plast. Teksturert gummi. En enkrone passer perfekt for å skru inn skruen. Konsollen står veldig stødig med stativet. Tror ikke man skal ha problemer med at små barn dytter den over. Ser nesten dobbelt så stor ut som en ps4 pro. Fikk nesten hjertesvikt når den ikke slo seg på... Jeg som trykte på CD knappen istedenfor på knappen... Lyset ser veldig kult ut. 800 MB update. Diskdreven i konsollen lager en svak rumle lyd. Omtrent på nivå med PS4 pro når den står i hovedmenyen. Oppdatering for kontrolleren. Veldig liten. Astro hadde 1 GB update. Hovedmenyen er kjent, men en god oppgradering. Skal laste ned demons souls nå, så blir jeg nok sittende å spille de neste dagene... Ser grei ut ved en 55" tv. 8 2 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Henta min før jobb i dag. Brukte mer tid en nødvendig på å finne ut hvor jeg skulle plassere den, og liggende eller stående. Ble noen justeringer i tv-benken. Fikk skrudd den på og satt opp noen av tingene, men rakk ikke bli ferdig før jeg måtte dra på jobb 🙈 Elsker utseendet! Kontrolleren virker herlig! Blir moro å utforske menyer, og ikke minst teste kontrolleren i et spill. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) PS5 i hus. Endelig. Ventetiden er over. Ny konsoll. Fem år i hodet igjen. Har brukt to timer på å pakke ut konsollen - lukte, kjenne, smake, lese, teste standen, ta innover meg designet, størrelsen. Kanskje jeg skrur på i dag, eller kanskje jeg lever med godfølelsen med å glede meg over at dagen er her til i morgen. Bare å nyte! Kos dere alle dere som har fått tak i en konsoll. Nå er tiden endelig her. 1 hour ago, Iki said: *snip* Fantastisk, Iki. Nyt! Endret 19. november 2020 av Selvin 2 Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Mine førsteinntrykk etter noen timers testing. Ingen coil whine. Et beist av en maskin. Astro's Playroom rocker. PS Plus Collection er en gave - 20 supre PS4-spill, perfekt for de av oss som ikke har hatt PS4! Testa litt 3D-lyd med et vanlig headset, definitivt god lyd! Demon's Souls er helt rått. Både det visuelle og lyden er top notch. Valgte meg en Hunter, skjold, bue og øks ftw. 🙂 Dette er en veldig rask maskin, ikke noe venting. Alt ser crisp ut. Bare å glede seg for dere som venter på en! Endret 19. november 2020 av djorgen 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Liten oppdatering. Prøvde meg litt på astro mens jeg ventet på nedlastingen. Selve beskrivelsen av ristingen i kontrolleren.. Hmm. Det er som å gå fra mono til stereo lyd. Du kan føle hvor ristingen kommer fra. Hva som lager ristingen. I begynnelsen av spillet er man i et stort rom med en badeball, og når man dytter denne kan man føle noe gummi som ruller foran kontrolleren. Selve ristingen var ikke så veldig kraftig. Det var litt småskuffende, men det er begrenset hva man får plass til av vekt i en slik kontroller. Det mest overraskende, og helt utrolige, var L2 og R2 spakene / knappene. Når de virkelig vil så er de skikkelig trege å få dyttet ned. Hadde sett for meg noe slik som en kulepenn, men dette var langt kraftigere klikk i. Samtidig virker det som kontrolleren har kraftigere forsterker for hodetelefoner. Måtte skru ned volumet en del. Den har også en mute knapp som fungerer selv om du bruker hodetelefoner med mikrofon. Alt i alt vil jeg si hele systemet overrasker om og om igjen. Selv om jeg har sett utallige videoer på nettet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Lasta ned diverse spill/apper i går kveld, og måtte rebuilde database 4 ganger på 20min. Det skremte meg litt! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 (endret) Amored skrev (39 minutter siden): Lasta ned diverse spill/apper i går kveld, og måtte rebuilde database 4 ganger på 20min. Det skremte meg litt! Kun intern lagring? Dette høres ut som en skikkelig forhastet lansering med mye piss på firmware siden.. Endret 20. november 2020 av Mala 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Amored skrev (37 minutter siden): Lasta ned diverse spill/apper i går kveld, og måtte rebuilde database 4 ganger på 20min. Det skremte meg litt! Det høres litt skummelt ut. Bruker du da en ekstern harddisk? Har ikke opplevd noe lignende selv, men maskinen bråkte litt mer enn jeg følte den burde, så jeg tok av det ene sidepanelet og strammet skruene som holdt viften fast. (Ingen klisterlapper eller noe slikt som forhindrer dette) Etter det har maskinen blitt utrolig stillegående. Sammenligner den nå med PC vifter (120mm) på ca 650 rpm. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 (endret) 56 minutes ago, Amored said: Lasta ned diverse spill/apper i går kveld, og måtte rebuilde database 4 ganger på 20min. Det skremte meg litt! Ikke bra! Jeg har lasta ned/installert 5-6 spill uten noen problemer. Bruker du en ekstern disk til å installere spillene? PS4 eller PS5 spill? Endret 20. november 2020 av djorgen Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Akkurat fått satt den opp, gleder meg til å få testet den! Største gleden hittil må være kontrollen, som passer langt bedre til min hånd enn tidligere Dual Shock kontrollere! 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 (endret) Gratulerer til alle dere som har fått den i hus. Kos dere Hilsen en noe misunnelig gamer langt mot nord. Endret 20. november 2020 av firberblad Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Noen her som har fått sin pakke som har mottat den i originalesken? er redd min pakke blir stjålet samt når jeg skal hente den må jeg gå et stykke hjem. Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 16 minutes ago, ausura said: Noen her som har fått sin pakke som har mottat den i originalesken? er redd min pakke blir stjålet samt når jeg skal hente den må jeg gå et stykke hjem. for hva jeg skjønner så kommer alle med enten eske eller papir rundt. Så jeg tror du er trygg der. 3 Lenke til kommentar
oxidized Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Anbefaler alle å teste ut Demon's Souls, digger det hardt. Mitt første Souls-spill (prøvde Bloodbourne, men ga opp ganske tidlig pga lagg og load). Ganske vanskelig ja, men samtidig veldig givende og gøy. 3 Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 10 minutes ago, oxidized said: prøvde Bloodbourne, men ga opp ganske tidlig Blasfemi ! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå