Espen Hugaas Andersen Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 8 hours ago, Dubious said: Semi er egentlig ikke lastebil, da det er en bil med henger, de er derimot vogntog https://snl.no/lastebil Lenke til kommentar
Jan Gunnar Garshol Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Enig. Forestill deg at et nettselskap kjører med elbil langt ut i ødemarka en kald vinternatt for å rette en feil. Jeg ville hatt med et dieselaggregat for å være trygg på å komme hjem igjen. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 1 minute ago, Jan Gunnar Garshol said: Enig. Forestill deg at et nettselskap kjører med elbil langt ut i ødemarka en kald vinternatt for å rette en feil. Jeg ville hatt med et dieselaggregat for å være trygg på å komme hjem igjen. Kvifor? Det virker som unødig hysteri. 3 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Når vi snakker om "langt ut i ødemarka" hvor langt unna nærmeste lokale kraftlag mener du da man er? Tok en liten titt på kartet med linial og kom fram til at Norge var cirka 43 mil bredt på det tykkeste og selv i Finnmark der det er lange avstander er det ikke mere en 51 mil mellom Alta og Kirkenes etter veien uten at jeg kan se for meg at Alta Kraftlag må rette feil i Kirkenes. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå