Arodem Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Det har vært vanskelig å sikre seg den nye konsollen. PlayStation 5-lanseringen preges av køer, knelende nettsider og stor pågang Lenke til kommentar
DoffyDJ Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Tullprat, den lanseres ikke før sommeren 2021. Du kan ikke kalle dagen idag som var en komplett fiasko som en lansering. 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Glad eg har bestilt og betalt for min hos cdon. Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Eg hamna ikkje i køen hos Elkjøp ein gong. Får prøve igjen kl 13. Lenke til kommentar
Grimlock87 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Jeg var i køen hos Elkjøp, men ble kaste tilbake til den håpløs slagsiden. Veldig skuffe. "Det var en enorm kø ved lansering av PlayStation 5 i dag, hvor 60 000 mennesker var inne på siden vår. Vi hadde et meget lavt antall PS5 tilgjengelig for salg" "Meget lavt antall PS5"? Da det ser ut som kanskje 1000 stk PS5 i lansering. Så jeg er enig med DoffyDJ at idag er fiasko. Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 At Sony og butikkene ikkje vil spreie korona er flott det, men det blir jo meir eller mindre heilt tilfeldig kven som kjem inn på nettsidene og får bestilt då. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Glad jeg får de to PS5(den ene er til et familiemedlem på en annen adresse) jeg har bestillt og Xbox series X i posten i dag 😇 Xbox series X ble bestillt hos power. Mirakuløst så er den sendt og kommer i dag, ikke fått noe beskjed eller noen ting. Power sendte jo sms til alle oss som forhåndsbestillte at den ble utsatt til helt i slutten av måneden. Tipper det er mange som får seg en postiv overaskelse i dag i posten Endret 19. november 2020 av Ghost pirate LeChuck Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 DoffyDJ skrev (1 time siden): Tullprat, den lanseres ikke før sommeren 2021. Du kan ikke kalle dagen idag som var en komplett fiasko som en lansering. Nei, nei. Dette var Elkjøp. Ikke Komplett. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Litt morsomt at den konsollprodusenten som hadde hatt overflod av konsoller på lager ville ha fått en pangstart på konsollansering (og antakelig vunnet konsollkrigen denne generasjon.) Lenke til kommentar
teezman Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Jeg bestilte på cdon den 17.09.20, fikk den i stad Endret 19. november 2020 av teezman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Gratulerer! Får 2 stk PS5 i dag, en til meg og en til sønnen! Lenke til kommentar
Grimlock87 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Hadde ett i kurven, men fikk "Du har en utsolgt vare i handlevognen". For drit Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Køen i Elkjøps nettbutikk er jo berre "for show". Venta i 20 minuttar til det var min tur, for så å verte sendt tilbake til produktsida igjen der det står "ikke tilgjengelig". På den andre PCen min er eg framleis midt i køen, der det står "Takk for at du venter". Berre tull. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 der ble andre runde hos power utsolgt på sånn 0.1 sekund og. Lenke til kommentar
Hooah Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Herre jemini for et kjør! Gratulerer til dere som har fått tak i konsollen! Får vente til neste år... 2 Lenke til kommentar
Hysas Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Jeg hadde kanskje øynet et håp om at man kunne fått den før jul om ikke de hadde referert til bestillingsnummeret mitt i mail teksten om at jeg mest sansynlig ikke får den før 2021... 😭 Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Bestilte en digital utgave og en med disk på NetOnNet, fikk mail tilbake om at den med diskdrev ikke var tilgjengelig. Så kan virke som den digitale gikk igjennom , men pengene er ikke trukket fra konto, kun reservert og står forventet levering 08.12. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Thomas_H skrev (17 minutter siden): der ble andre runde hos power utsolgt på sånn 0.1 sekund og. En bekjent av meg hadde script som trykte på legg i handlekurv knappen for han. Scriptet gjorde det 200 millisekund etter knappen ble blå å han var for sent ute 🤣. 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Evil-Duck skrev (1 minutt siden): En bekjent av meg hadde script som trykte på legg i handlekurv knappen for han. Scriptet gjorde det 200 millisekund etter knappen ble blå å han var for sent ute 🤣. Sykt. Er nok folk med scripts og bots som gjør det ekstremt vanskelig for resten å få kjøpt en, selv om det riktignok er veldig få tilgjengelig virker det som. 1 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 Endte opp med å få en konsoll i handlekurven, men ikke lengre... jaja får vente til mars 2021 Lurer på hvor alle folka som spådde at ps3 kom til å være den siste konsollgenerasjonen. Virker som det er bra kok og etterspørsel i markedet enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå