sidewinder Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei. Vet ikke om dette er rette plassen, men lurer på hvilken cpu vifte jeg skal ha til en amd xp2800 Tenkte på noe som kan brukes til overklokking og ikke støyer mye Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 volcano 11 er fin.. der kan du regulere hastigheten å dermed også bråket.. når du skal overklokke er det bare å kjøre på full guffe Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Til hvilken pris er du villig til å gå? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 volcano 11 er fin.. der kan du regulere hastigheten å dermed også bråket.. når du skal overklokke er det bare å kjøre på full guffe 48dba.. Litt støyete tiltross for full guffe Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er veldig fornøyd med min løsning! Kjøpte Tt Silent Boost og en 19db Papst vifte på microplex. Det kjøler min xp2800+ (uklokket) til 34 grader idle. Derfor burde du ha mange grader å gå på for klokking. Kongebra, lydløs kjøling til 400kr! Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Cooler Master AERO 7 Lite kjøler bra selv på den laveste hastigheten og høres ikke før du skrur den opp til halv hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå