Gå til innhold

Noen xbox spørsmål "n00B"

Mio

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Har planer om og kjøpe en xbox til dama til bursdagen hennes og lurer på en del ting.Har skjønt at en modda xbox er tingen i dag.kan bytte den ut med divx spilleren i stua osv.. :) men det jeg lurer på er norske nettsteder som selger modchips..noen her som har link/url til en slik side...og hvilken chip vil dere anbefale (jeg ser så mange og velge mellom) har ikke så peil på og lodde heller.har egentlig kun tenkt på en chip for og spille backup av spill.

Håper noen kan hjelpe!

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for alle svar!

Tror jeg skal gå for en med xecuter lite chip, har lest litt om det nå.

Hvis noen vet om norske nettbutikker som selger ferdig modda maskiner,så post dem her hvis dere orker.Dem har ikke fler igjen på hammar.no :) virker populært i hvertfall.

Kunne bestilt en chip og satt den i selv, men det ser litt tricky ut.

Lenke til kommentar
Beste er å modde den. Da slipper du chip. Bare bytter BIOS.

Se på #xboxstuff.no@efnet

Ja, værsågod. Med xboxene som selges i butikken idag så mister du også muligheten for xbox live.

Flashing er ut, chipping er in.

Jeg synes det er ganske feil å dømme flashing slik :angry: (13/17 personer jeg kjenner som har xbox, har flashet den). Det er jo så mye enklere! Bare finne noen med et minnekort og skaffe mech assault eller 007: agent under fire, og flashe i vei. Og hvis du må kjøpe dette i tillegg, kan du jo flashe andres boxer og kanskje tjene litt penger under bordet! ;)

Dessuten kan du jo spille live, bare du må spille via pc'n...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...