Gunder1 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kjøpte noe datautstyr, klikket av på at jeg ville betale med visa. Kom til visa siden hvor jeg la inn den infoen det ville ha. Hentet varene på tirsdag, men ingen penger er gått ut av kontoen enda? Mener at en annen gang jeg brukte visa, tok de "pant" i beløpet på kontoen. Det var ikke store beløpet, men trekker de det når det passer dem??? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hmm, har ikke handlet så veldig mye med visa. Men litt. Men det jeg har erfart er at de tar pant i beløpet. Tro meg, de pengene forsvinner nokk.. Lenke til kommentar
Kei Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 kjøpte utstyr på pcutstyr.no det trekte beløpet når varene ble sendt Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Hos me så blir beløpet reservert,du ser det på hva du ha på konto mot tilgjenglig beløp(nettbank) så har det gått opp til en uke før det er trekt.. TaZ Endret 4. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Hmm, det er ikke spor av noe på nettbanken. Men de trekkes nok som dere sier Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Handlet du i kveld med Visa ville det være unormalt om beløpet vises på kontoen din alt i natt. De forskjellige forretningene har ulike praksis for å melde inn kjøp gjort med Visa. Trøndertaxi venter gjerne et par uker. Det samme gjelder firmaet som serverer på NSBs tog. For nettkjøp gjort i utlandet pleier det å ta to til tre dager for meg før noe vises. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg tror det blir reservert ganske umiddelbart, og trekt noen dager senere. "Reservasjonen" vil komme fram som om det er trekt på kontosidene i nettbanken. Hos meg pleier det å se ut som det først er trekt med en gang. Så forsvinner "trekket", og pengene kommer tilbake (??) og så blir de trekt igjen. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Annet om hardware <--> betale med VISA? Jeg bare spør..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg